شارژر گلکسی Tab S7 Plus Lite سامسونگ مشخص شد

19گرچه به تازگی شاهد رونمایی عرضه تبلت جدیدی از کمپانی سامسونگ نبوده ایم، اما اطلاعات تبلت های این کمپانی افشا شده است. اکنون نیز گفته شده است که تبلت اس 7 پلاس لایت با شارژر 44.5 واتی عرضه می شود. همراه چیکاو باشید.

گرچه این محصول نام عجیب و طولانی دارد اما انتخاب این نام توسط کمپانی سامسونگ بی سابقه نیست. هنوز مشخص نشده است که تبلت اس 7 پلاس لایت همان گلکسی تب اس لایت است که پیش از این اطلاعات آن افشا شده بود یا خیر! همچنین رندرهای نهایی و نتیجه گیک بنچ این تبلت نیز افشا شده پیش از این در چیکاو دیدیم. براساس اطلاعیه افشاگران Voice، ایت دستگاه در خرداد ماه یا تیر ماه رونمایی خواهد شد. 

همچنین Sammobile، اخباری درباره شارژر و مشخصات این دستگاه را منتشر کرده است. طبق این تاییدیه، تبلت میان رده سامسونگ با توان باتری 44.5 واتی و پشتیبانی از شارژر 15 واتی در دسترس کاربران قرار می گیرد. 

به تازگی نام دو تبلت سامسونگ در لیست تاییده های 3C با مدل نامبر مشابه SM-T730 و  SM-T735C دیده شده است. بر همین اساس به نظر می رسد که Galaxy Tab S7 Plus Lite در دو نسخه 4G و 5G معرفی شود. شماره مدل نسخه هایی که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند SM-T736B یا SM-T736N خواهد بود. با توجه به اینکه احتمالا سامسونگ در ساخت تبلت های هوشنت خود از تراشه اسنپدراگون 750G استفاده می کند، بنابراین تمام نسخه ها از فناوری 5G بهره نمی برند.

 براساس دو رندر منتشر شده از گلکسی تب اس 7 پلاس لایت سامسونگ، این تبلت در دو رنگ مشکی و رزگلد، مجهز به قلم S Pen، همراه با نمایشگر 12.4 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر +QHD ارائه شود. 

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون 765G، و 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. 

تبلت گلکسی Tab S7 Lite Plus که به احتمال زیاد جانشین تبلت گلکسی S6 Lite می شود با رابط کاربری OneUI 3.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 راهی بازار فروش خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.