رندر گوشی ژاپنی شارپ AQUOS R6 منتشر شد

رندر گوشی شارپ AQUOS R6 خبر از بهره مندی این محصول از دوربین تحت لیسانس لایکا را می دهد. همراه چیکاو باشید.

شارپ یکی از برندهای معروف گوشی هوشمند در بازار ژاپن است. یک افشاگر اطلاعاتی را از محصول جدید این برند ژاپنی منتشر کرده است. رندر های رسمی منتشر شده توسط این افشاگر خبر از کار کردن این کمپانی بر روی این گوشی را می دهد و گفته شده است که شارپ در حال آماده سازی محصول خود برای عرضه در تاریخ 20 اردیبهشت می باشد. براساس رندر های منتشر شده دوربین این گوشی هوشمند از عملکرد بهینه ای برخوردار است که به سبب همکاری‌ با لایکا به ارمغان آمده است. 

در رندر های منتشر در شده در حساب توییتری nokishtia_c دیده می شود که شارپ در طراحی این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش با لبه های خمیده استفاده کرده است که محفظه دوربین سلفی 16.4 مگاپیکسلی در آن به چشم می‌خورد. صفحه نمایش 6.5 اینچی این دستگاه که از نوع IGZO می‌باشد علاوه بر ارائه رزولوشن +QHD، از خروجی Dolby Vision و U-NEXT HDR پشتیبانی می کند. در پنل پشتی نیز محفظه دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، لنز تله فوتو 12.2 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور TOF می باشد. 

گوشی AQUOS R6، با باتری 3730 میلی آمپر ساعتی، پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام با 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.