خدمات شبکه در تهران

اگر به دنبال کارشناسان باتجربه و متخصص در زمینه نصب و راه اندازی خدمات شبکه در تهران هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. چقدر با انواع خدمات شبکه آشنایی دارید؟ آیا شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران را می‌شناسید؟ برای نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری چه میزان باید هزینه کنیم؟ چگونه می‌توانیم یک شرکت پشتیبانی شبکه معتبر پیدا کنیم؟ اگر به فکر نصب و راه اندازی خدمات اکیتو و پسیو شبکه هستید حتما سوالاتی از این دست در ذهن شما نیز شکل گرفته است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای بهره‌مندی از خدمات شبکه در ابتدا نیازمند بهره‌مندی از تجربه و تخصص افراد باسابقه در این زمینه هستید. پس چنانچه قصد دارید از انواع خدمات شبکه استفاده کنید، در قدم اول باید یک شرکت یا تیم متخصص در این زمینه پیدا کنید. با معرفی شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران می‌توانید بهترین شرکت را انتخاب کرده و از خدمات آن‌ها استفاده کنید. چرا استفاده از انواع خدمات شبکه این روزها تا این اندازه مهم و حیاتی شده است؟ قبل از راه اندازی هرگونه خدمات شبکه بد نیست که درک درست‌تری از شبکه داشته باشید. ساده‌ترین نوع شبکه را دو کامپیوتر متصل به یکدیگر تشکیل می‎دهند که این اجازه را به کاربران می‌دهند تا از منابع مشترک یکدیگر استفاده کنند. هرچه گستردگی این شبکه بیشتر باشد، لزوم به پشتیبانی از آن نیز بیشتر می‌شود. انواع خدمات شبکه در تهران عبارتنداز:

  • راه اندازی شبکه
  • خدمات پسیو و اکتیو شبکه
  • مشاوره شبکه
  • پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری شبکه

برای دریافت هر یک از خدمات فوق بهتر است به بهترین شرکت خدمات شبکه در تهران مراجه کنید چراکه اجرا و پیاده سازی تک تک این خدمات نیازمند تجربه و تخصص بالا است.

انواع خدمات شبکه در تهران

اگر با انواع خدمات شبکه آشنایی کاملی داشته باشید، راحت‎‌تر می‌توانید از این انواع خدمات در راستای بهبود ارتباطات خود استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین عناصر شبکه‌های امروزی، شبکه است. چنانچه یک شرکت یا سازمان بزرگ داشته باشید، بدون استفاده از انواع خدمات شبکه در سازمان خود نباید انتظار عملکرد قابل توجهی داشته باشید چراکه امروزه دیگر شبکه‌ها جزو لاینفک مجموعه‌های متوسط و بزرگ به شمار می‌روند.

شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران زیاد هستند و مجموعه‌های مختلفی حضور دارند که می‌توانند انواع خدمات شبکه را در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار دهند. اما شرط اصلی برای استفاده درست از شبکه، انتخاب یک شرکت معتبر برای راه اندازی شبکه است. مسلم است که اگر با انواع خدمات شبکه آشنا نباشید، تشخیص اینکه چه شرکتی در زمینه ارائه این خدمات عملکرد بهتری دارد برایتان ساده نخواهد بود. انواع خدمات شبکه عبارتنداز:

  • خدمات نصب و راه اندازی شبکه
  • خدمات مشاوره شبکه
  • خدمات نصب و راه اندازی پسیو شبکه
  • خدمات اکتیو شبکه
  • خدمات پشتیبانی شبکه

در ادامه به صورت مفصل‌تری با هر یک از خدمات فوق که از سوی یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران، ترازنت، ارائه می‌شوند آَشنا خواهید شد.

خدمات پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه جزو خدماتی است که پس از راه اندازی انواع خدمات شبکه باید از آن استفاده کرد. پشتیبانی نرم افزار شبکه و پشتیبانی سخت افزار شبکه هر دو در این بخش از خدمات شبکه قرار می‌گیرند. خدماتی چون نصب نرم افزارها و آپدیت آن‌ها، نظارت بر امنیت نرم افزارهای شبکه، رفع ایرادات به وجود آمده در نرم افزارها و… جزو پشتیبانی نرم افزاری یا اکتیو شبکه به شمار می‌روند.

و مواردی چون بازدید دوره‌ای از تجهیزات شبکه، پشتیبانی‌های لازم برای ارتقای شبکه و رفع ایرادات به وجود آمده در تجهیزات سخت افزاری شبکه را می‌توان جزو پشتیبانی سخت افزاری شبکه دانست. پشتیبانی شبکه از مهم‌ترین خدماتی است که پس از نصب و راه اندازی شبکه باید از آن استفاده کرد. ترازنت یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران به شمار می‌رود که می‌توانید انواع خدمات شبکه را از این شرکت دریافت کنید.  برای دریافت اطلاعات بیشتر کافی است به وب سایت ترازنت؛ ارائه دهنده خدمات شبکه مراجعه کنید.

خدمات مشاوره شبکه چیست و استفاده از این خدمت چه لزومی دارد؟

تمامی محیط‌های تجاری و اداری مانند شرکت‌های کوچک و بزرگ، محیط‌های آموزشی، اداری و… نیازمند به استفاده از خدمات شبکه هستند. اما عدم اطلاعات کافی در حوزه آی تی توسط عموم، تصورهای غلطی را در ذهن افراد در رابطه با استفاده از انواع خدمات شبکه بر جای گذاشته است. تصوراتی مثل اینکه استفاده از شبکه سخت و پیچیده است یا هزینه‌های نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری قرار است سر به فلک بکشد! همان‌طور که گفته شد این تصورات به دلیل عدم اطلاعات کافی در زمینه آی تی و شبکه است.

از همین‌رو اولین قدم برای استفاده از انواع خدمات شبکه در تهران، دریافت مشاوره شبکه است. مشاوره شبکه شامل فعالیت‌هایی چون بررسی انتظارات از شبکه، تدوین زیرساخت‌های لازم، نیازسنجی، ارائه راهکار برای داشتن یک شبکه قدرتمند و برآورد هزینه راه اندازی شبکه می‌شود. همچنین افرادی که در حال حاضر از خدمات شبکه استفاده می‌کنند اما به دنبال راهکارهایی برای گسترش شبکه یا تامین امنیت بیشتر شبکه خود هستند نیز می‌توانند از خدمات مشاوره شبکه استفاده کنند.

مشاوره شبکه ترازنت

اگر برای چگونگی استفاده از خدمات شبکه سردرگم هستید، باید از خدمات مشاوره شبکه که از سوی شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران ارائه می‌شود استفاده کنید. فناوری اطلاعات و تجهیزات مرتبط با آن با سرعت در حال پیشرفت است و این موضوع افرادی را که در زمینه آی تی تخصص چندانی ندارند سردرگم می‌کند. از همین‌رو شرکت ترازنت برای مجموعه‌هایی که نیاز به مشاوره شبکه به صورت حضوری با تلفنی دارند این امکان را فراهم کرده است.

خدمات پسیو شبکه

از دیگر خدماتی که می‌توانید از یک شرکت راه اندازی و نصب خدمات شبکه در تهران دریافت کنید می‌توان به خدمات پسیو شبکه اشاره کرد که به عنوان ستون فقرات شبکه در نظر گرفته می‌شود. به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها که به زیرساخت شبکه و تجهیزات سخت افزاری شبکه مرتبط می‌شود خدمات پسیو می‌گویند. مهم‌ترین خدمات پسیو شبکه که می‌توانید از شرکت تخصصی ترازنت دریافت کنید می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • پیاده سازی کابل کشی‌های مورد نیاز
  • طراحی و اجرای اتاق مانیتورینگ و سرور برای شبکه
  • نصب و اجرای تجهیزات شبکه مانند روترها، سوئیچ‌ها و…
  • راه اندازی انوع شبکه کابلی یا بی سیم با توجه به نیاز مجموعه به استفاده از خدمات شبکه
  • تست تجهیزات شبکه برای اطمینان از درست کار کردن آن‌ها

خدمات اکتیو شبکه

از دیگر خدمات قابل دریافت از شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران خدمات اکتیو یا فعال شبکه است. این بخش از خدمات به نرم افزارها و سرویس‌های شبکه مربوط می‌شود. به عنوان مهم‌ترین خدمات اکتیو شبکه که می‌توانید آن‌ها را از بهترین شرکت خدمات شبکه در تهران دریافت کنید می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نصب ویندوز سرور و پیکربندی‌های مربوط به آن
  • نصب نرم افزارهای مورد نیاز سازمان
  • پیکربندی تجهیزاتی چون سوئیچ‌ها، روترها و…
  • نصب و اجرای انواع فایروال‌ها برای تامین امنیت شبکه
  • نصب نرم افزارهای مربوط به کنترل و مدیریت شبکه
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.