سامسونگ برد مدار و صفحه‌نمایش آیفون 13 را تولید می کند

سامسونگ علاوه بر تولید بخش زیادی از پنل‌های OLED سری آیفون 13 اپل، وظیفه طراحی و تولید برد مدار این گوشی رده بالا را نیز به عهده دارد. همراه چیکاو باشید.

براساس گزارشی که با تازگی توسط وب سایت GsmArena منتشر شده است، به نقل از سامسونگ، این کمپانی حدود 110 میلیون پنل OLED برای مدل‌های مختلف سری آیفون 12 و 13 تولید و در اختیار مهندسان کمپانی اپل قرار خواهد داد.

اپل در ساخت گوشی های سری آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس از فناوری LTPO پشتیبانی می کند که قادر است  نرخ نوسازی 120 هرتزی را ارائه دهد. این پنل های کم مصرف فشار کمتری به باتری وارد می کنند. گرچه سامسونگ تامین کننده بخش زیادی از پنل های مورد نیاز برای پرچمداران اپل می باشد اما این شرکت برای جلوگیری از کمبود و یا مشکل در تامین پنل های خود با شرکت ال جی نیز قرارداد بسته است.
اما تامین برد مدار نسل بعدی گوشی های اپل که از نوع RFPCB است، تنها به عهده شرکت سامسونگ الکترومکانیکز، یکی از زیر مجموعه های کمپانی سامسونگ، می باشد. از ویژگی های این برد می توان به دوام و مقاومت بالا و انعطاف‌پذیری اشاره کرد. به لطف انعطاف پذیری این برد مدار، طراحی نسل جدید گوشی های آیفون بهینه و پیچیده تر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.