گلکسی تب A7 لایت سامسونگ به زودی رونمایی می شود

گلکسی تب ای 7 لایت سامسونگ که نسخه اقتصادی تر تب A7 است به زودی معرفی می شود. کنسول گوگل پلی وجود این محصول را تایید کرده و به برخی از مشخصات آن اشاره می کند. همراه چیکاو باشید.

به نقل از وب‌سایت GsmArena، تبلت اقتصادی سامسونگ که بیشتر مناسب استفاده دانش آموزان است، در شرایطی که کاربران از تبلت های مقرون به صرفه استقبال خوبی می کنند، رونمایی می شود. این تبلت در دو نسخه LTE و فقط دارای Wi-Fi راهی بازار فروش می شود.

تبلت اقتصادی Galaxy Tab A7 Lite، با تراشه هلیو P22T شرکت مدیاتک و 3 گیگابایت حافظه رم ارائه می شود. گرچه هنوز نوع صفحه نمایش محصول مشخص نشده است اما گفته می شود که سامسونگ بین 8.4 تا 8.7 اینچ و رزولوشن آن 1340 در 800 را برای محصول اقتصادی خود در نظر بگیرد. از ویژگی های سخت افزاری تبلت ای 7 لایت می توان به مجهز شدن به باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی و بهره گیری از سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد.

سامسونگ هنوز واکنشی به اطلاعات افشا شده از تبلت خود را نشان نداده و تاریخ عرضه و قیمت آن را اعلام نکرده است. گویا این تبلت در دو رنگ مختلف، مشکی و نقره ای، تا ماه آینده میلاد راهی بازار شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.