معرفی پزشکان متخصص زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان به بررسی و درمانو رفع بیماری های زنان، درمان بیماری های مقاربتی زنان، درمان نازایی، درمان بارداری خارج از رحم، درمان بیماری های جنسی زنان، تست پاپ اسمیر،HPV و درمان سرطان رحم و تخمدان در زنان، جلوگیری از زایمان زودرس، زایمان طبیعی و زایمان سزارین، جراحی های زیبایی زنان می پردازند. از این رو زنان باید حتما سالانه به دکتر زنان مراجعه کرده و چکاپ های لازم را انجام داده و در صورت نیاز درمان های لازم را انجام دهیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در سایت پی جو ما به شما پزشکان متخصص زنان معتبر را معرفی میکنیم.

ویژگی های متخصص زنان و زایمان خوب چیست؟

سلامت جسمی و جنسی زنان بسیار حائز اهمیت می باشد علاوه بر اینکه در زندگی زنان تاثیر دارد، بر باروری زنان نیز تاثیر گذار می باشد. از این رو حتما باید به پزشک زنان مراجعه نموده و پزشک مورد نظر خود را با دقت کافی انتخاب نمایند.

دکتر زنان حتما باید تجربه کافی، تحصیلات لازم، و رفتار مناسبی با بیمار خود داشته باشند. از این رو اگر پزشک رفتار مناسبی نداشته باشد و علم کافی را نداشته باشد بیمار بار دیگر به پزشک مراجعه نمی کند.

چرا باید از دکتر زنان مشاوره بگیریم؟

سلامت زنان یکی از دغدغه های مهم آنها می باشد. در صورتی که به صورت سالانه به پزشک زنان و زایمان مراجعه نکنند ممکن است دچار مشکلات فراوانی شوند. یکی از روش های بسیار خوب برای چکاپ سالانه انجام تست پاپ اسمیر می باشد که تعداد زیادی از بیماری های زنان و بیماری های مقاربتی در زنان قابل تشخیص می باشد.

تست پاپ اسمیر معمولا باید توسط دکتر زنان انجام شود. جهت مشاوره در شیراز می توانید به وبسایت پی جو مراجعه نمائید. در این سایت لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان در شیراز ثبت شده است که تمامی اطلاعات پزشکان را ثبت نموده است.

بهترین پزشک زنان و زایمان - چیکاو

پزشک زنان و زایمان صرفا فقط جهت بارداری و یا زایمان نیست . زنان قبل از داشتن رابطه جنسی حتما باید به پزشک مراجعه کنند تا ریسک خیلی از بیماری های مقاربتی را کاهش دهند. بیمار و یا مراجعه کننده می تواند در موارد زیر مثل درد در ناحیه واژن، عفونت واژینال، درد در پستان ها، تشخیص انواع سرطان زنان، بیماری های مقاربتی و …  از پزشک متخصص خود کمک بگیرد.

معاینه های تخصصی پزشک زنان و زایمان

یک پزشک خوب باید در زمینه های معاینه پستان، غربالگری سرطان دستگاه تناسلی، معاینه زنان، پاپ اسمیر، کرایو، نوار قلب جنینNST و سونوگرافی حاملگی، تراس واژینالتخصص های لازم را داشته باشد.

و همچنین یک متخصص زنان با انواع زایمان ها مانند زایمان به روش اپیدورال، زایمان طبیعی، زایمان سزارین، زایمان طبیعی در آب آشنایی کافی را باید داشته باشد.

یکی از تخصص های مهم دیگرپزشک زنان و زایمان درمان نازایی در زنان می باشد که از روش های مثل درمان‌های دارویی، تلقیح داخل رحمی اسپرم یاIUI ، لقاح خارج از رحم یا  IVF و … می باشد.

جراحی های زنان شامل جراحی های تخصصیمثل هیسترکتومی، لاپاراسکوپی، پرینورافی و جراحی سیتوسل و ریکتوسل می باشد که توسط متخصص زنان و زایمان انجام می گیرد.

بعضی از زنان از درد قاعدگی خود ، نوع ترشحات واژینال خود ، مصرف قرص های ضد بارداری، داشتن کیست تخمدان ترس دارند به همین دلیل باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند و سوالات و مشکلات خود را عنوان کنند.

یک متخصص زنان و زایمان خوب با توجه به بیماری شما ، طول دوره درمان شما را مشخص می کند و ویزیت بعدی را مشخص می کند. در صورت داشتن بیماری و یا مورد مشکوک بیماری در ناحیه تناسلی و سینه ها آزمایش های لازم را انجام می دهد و یا دارو های مورد نیاز را تجویز می کند و بعد از درمان دوباره آزمایش ها را تکرار می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.