گوشی آیفون تاشدنی 8 اینچی اپل تا پایان سال 2023 میلادی ارائه می شود

به نقل از مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس TF International، احتمالا در سال 2023 میلادی شاهد گوشی های منعطف اپل باشیم. براساس یادداشتی که Kuo به سهام داران ارسال کرده است کمپانی اپل در سال 2023 میلادی 15 تا 20 میلیون واحد آیفون تاشو را راهی بازار فروش می کند. همراه چیکاو باشید.

وب سایت phonearena نیز در این باره گزارش کرده است که، مشخصات فنی و طراحی آیفون های تاشدنی اپل مشخص نشده است اما Kuo معتقد است که سامسونگ، منحصرا تامین کننده پنل های اولد تاشو می باشد. 

براساس گزارشی که پیش از این توسط این تحلیلگر ارائه شده بود گویا آیفون تاشو به یک صفحه نمایش 7.5 تا 8 اینچی مجهز است، که در آخرین گزارش، رقم خود را دقیق تر کرده و میزان  8 اینچ را اعلام کرد. 

نکته جالبی که در یادداشت های این تحلیلگر به چشم می خورد این است که گرچه در حال حاضر سامسونگ رهبر گوشی های تاشدنی و منعطف است اما به لطف اکو سیستم یکپارچه محصولات اپل، این شرکت بزرگترین برنده بازار گوشی های تاشو خواهد شد. 

کمپانی فاکسکان نیز معتقد است که شاهد رونمایی دو نسخه مختلف گوشی تاشدنی اپل خواهیم بود. نمونه اول که با صفحه نمایش 6.2 اینچی بع اندازه 7.6 اینچی تبدیل می شود، مشابه گلکسی Z Fold بوده و نوع دوم نیز با نمایشگر جیبی باز شده و تا اندازه 7.6 اینچ تغییر می کند،  مشابه گلکسی Z Flip. اما به نظر می رسد که تمایل اپل به طراحی شبیه گوشی تاشو گلکسی Z Flip می باشد. 

این طور که از یادداشت های Kuo دریافت می شود، آیفون تاشو 8 اپل از نمایشگری بهره می برد که کمی بزرگتر از آیپد مینی با 7.9 اینچ می باشد. نکته قابل توجه این است که در صورتی که در ساخت این دستگاه منعطف از صفحه نمایش در اندازه 8 اینچ استفاده شود، طراحی آن احتمالا مشابه گلکسی Z Fold خواهد بود.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.