احتمالا گوشی های اوپو سری Reno6 به زودی رونمایی می شوند

حدود چهار ماه پیش شاهد معرفی گوشی های سری Reno5 اوپو بودیم. اکنون برخی از شایعات خبر از رونمایی سری Reno6 این برند را می دهند. براین اساس به نظر می رسد که این گوشی ها تا ماه جولایی معرفی شوند. همراه چیکاو باشید.

به گفته وب سایت Gizmochina، همچنین بر اساس گزارشات منتشر شده از چین، گویا اوپو در حال آماده سازی کنفرانسی در تاریخ 1 خرداد ماه می باشد. شایعات حاکی از آن است که در این کنفرانس که با حضور افراد مهم انجام می شود، گوشی های Reno6 رونمایی خواهند شد.

براساس مشخصات و ویژگی های گوشی های سری Reno5 انتظار می رود که نسل بعدی این سری نیز در سه مدل و با چیپست Dimensity 1200 و صفحه نمایش 90 هرتزی ارائه شوند. گویا نسخه پرو این خانواده با پردازنده اسنپدراگون 870 و نمایشگر 90 هرتز در اختیار کاربران قرار گیرد. از طرفی نسخه پلاس پرو این خانواده نیز با پردازنده اسنپدراگون 888 و رفرش ریت 120 هرتز راهی بازار فروش می شوند.

گزارش شده است که گوشی های سری Oppo Reno6 با نام های Reno6، Reno6 Pro و Reno6 Plus Pro با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیم 65 وات و شارژ بی سیم 30 وات برای کاربران در دسترس قرار گیرند.

با توجه به این گوشی های سری رنو 5 راهی بازار های جهانی شدند، انتظار می رود که گوشی های Reno6 نیز علاوه بر بازار چین در اختیار کاربران در بازار های دیگر نیز قرار گیرند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.