ذن فون 8 ایسوس با گواهی IP68 رونمایی می شود

گویا ذن فون 8 ایسوس با گواهی IP68 در تاریخ 22 اردیبهشت ماه 1409 راهی بازار فروش می شود. این گوشی محصول جدیدی از کمپانی ایسوس می باشد که دارای گواهینامه IP68 و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار می باشد. وب سایت GsmArena نیز خبر رونمایی این گوشی هوشمند را در تاریخ 22 اردیبهشت ماه تایید کرد است. همراه چیکاو باشید.

براساس تیزر های رسمی منتشر شده توسط ایسوس، در این محصول شاهد عملکرد مناسب همراه با سایز کوچکتر خواهیم بود. براساس اطلاعاتی که تاکنون درباره ذن فون 8 ایسوس منتشر شده است، در حال حاضر می دانیم که این دستگاه با نمایشگر یکپارچه،دوربین سلفی حفره ای و تراشه‌ی اسنپدراگون 888 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

این کمپانی از سال 2005 فعالیت خود را در زمینه تولید گوشی  شروع کرده است و از سال 2012 گوشی های خود را راهی بازار کرده است.

براساس توییت منتشر شده از ایسوس از این پس گوشی های این برند دارای گواهینامه IP68 خواهند بود. براین اساس در گوشی جدید این شرکت نیز شاهد این استاندارد هستیم.

اما این گواهی چالش هایی را برای این شرکت و سوالاتی را برای کاربران ایجاد کرده است. چنانچه از این پس گوشی های ایسوس به گواهینامه IP68 مجهز باشند، و دوربین سلفی ذن فون ۸ به‌صورت حفره روی صفحه‌نمایش قرار داشته باشد، آیا این شرکت قصد دارد مکانیسم دوربین چرخان را که در دو نسل قبلی گوشی های پرچمدار خود ارائه کرده بود را ، حذف کند؟ از طرفی ابهام دیگری که به وجود می آید این است که اگر ایسوس بخواهد مکانیسم نسل قبل را دوباره انجام دهد، چگونه قادر است قطعات متحرک را ضد آب کند؟ 

برای یافتن پاسخ این سوالات باید تا تاریخ برگزاری مراسم رسمی معرفی این گوشی منتظر بمانیم.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.