شیائومی قصد دارد تا رم MIUI را توسعه دهد

براساس یافته های حاصل از بررسی کد MIUI 12، شیائومی قصد دارد تا قابلیت رم MIUI را توسعه دهد. پیش از این نیز ویوو این قابلیت را برای X60 Pro Plus ارائه کرده بود. همراه چیکاو باشید.

همان طور که می دانید کمپانی های مختلف ایده های نوآورانه ای برای رم گوشی های هوشمند خود در نظر گرفته و چند وقت اخیر تمرکز زیادی را روی طراحی و توسعه این قابلیت گذاشته اند. به عنوان مثال ویوو در طراحی ایکس 60 پرو پلاس، این امکان را فراهم کرده است تا با کمک تخصیص حافظه‌ی ذخیره‌سازی،‌ سه گیگابایت رم بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. هم اکنون به نظر می رسد که شیائومی نیز قصد دارد از همین سیاست برای افزایش رم گوشی های هوشمند خود استفاده کند.

وب سایت GsmArena در این زمینه می نویسد که، یک افشاگر پس از بررسی کد های MIUI 12 دریافته است که، شیائومی در کد منبع یک قابلیت با عنوان گسترش حافظه قرار داده است. این قابلیت مشابه قابلیتی است که ویوو برای گوشی هوشمند خود به کار گرفته است با این تفاوت که در گوشی های شیائومی تنها امکان ارتقا تا یک گیگابایت رم فراهم شده است. البته کاربران برای دسترسی به این قابلیت باید در گوشی خود کارهایی انجام دهند. این ایده بهبود قابلیت مولتی‌تسکینگ و باز نگه‌ داشتن تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌ها را برای کاربران گوشی های چینی Xiaomi ایجاد می کند. 

امیدوارم که این قابلیت تنها در گوشی های رده بالا و پرچمدار شیائومی ارائه نشود و برای گوشی های قدیمی که رم پایینی دارند نیز در دسترس قرار گیرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.