بهترین کشور برای ویزای کار در سال 2021

در میان کشورهای جهان که هرساله تعداد بالایی مهاجر را می پذیرند بی تردید می توان گفت استرالیا یکی از اصلی ترین کشورهای مهاجر پذیر دنیا می باشد و هر ساله بسیاری از متقاضیان در دنیا برای این کشور اقدام می کنند. سوالی که بسیار از ما می کنند این است که بهترین کشور برای مهاجرت از طریق کار در سال 2021 کدام کشور است ؟ برای پاسخ به این که بهترین کشور برای ویزای کار در سال 2021 کدام است باید آیتم های بسیاری را بررسی کنیم چرا که هر کدام می تواند تاثیر مستقیمی در انتخاب شما داشته باشد. اما سوال اصلی ما این است که چرا باید ویزای کار استرالیا را یکی از بهترین ویزاهای کاری در نظر بگیریم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دلایل انتخاب یک کشور برای ویزای کار

شما برای کار در یک کشور دیگر به صورت قانونی نیاز بر داشتن ویزای کاری آن کشور دارید و از این رو باید بگوییم که هر کشور برای اخذ ویزای کاری نیاز به داشتن پارامترهایی دارید و قوانین آن ویزا را رعایت کنید. مسلما دلایل بسیاری را می توان عنوان کرد که چرا یک کشور را باید به عنوان بهترین کشور برای ویزای کار در نظر گرفت اما ما در این بخش چند دلیل اصلی را برای این انتخاب عنوان خواهیم کرد.

کمترین نرخ بی کاری در جهان

نرخ بیکاری یک کشور بسیار مهم می باشد در انتخاب آن کشور مسلما کشور های اسکاندیناوی و یا کانادا و آلمان و حتی کشوری مانند امارات دارای نرخ بیکاری بسیار پایینی می باشند و یک مهاجر که به دنبال ویزای کار یک کشوری می باشد هرگز کشوری را انتخاب نمی کند که دارای نرخ بیکاری بالا باشد از این رو باید بگوییم استرالیا جزء بهترین کشورها می باشد چرا که در شرایط بحران جهانی کرونا نرخ بیکاری استرالیا از 7% تجاوز نکرد و در ححال حاضر به زیر 6% رسیده است.

بیشترین میزان حقوق و دستمزد یک کشور

باید پذیرفت که میزان حقوق و دستمزد بالای یک کشور می تواند هر مهاجری را برای رفتن به آن وسوسه کند از این رو باید بگوییم با یک جستجوی ساده در گوگل می توان متوجه شد که استرالیا در میان 3 کشور برتر در زمینه پراخت های می باشد.

سطح بالای زندگی یک کشور

برای معرفی یک کشور به عنوان کشور برتر از نظر سطح زندگی زندگی پارامترهای بسیاری وجود دارد اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم سطح زندگی به معنی رفاه کلی مردمان آن کشور می باشد برای داشتن یک رفاه مناسب نیاز به داشتن حقوق بالا با امنیت بالا می باشد خوشبختانه دو شهر سیدنی و ملبورن در سال های اخیر جزء کشورهایی بوده است که دارای بالاترین سطح زندگی را به خود اختصاص داده اند.

هزینه زندگی در یک کشور برتر

باید پذیرفت که کشورهای مدرن و پیشرفته به نوعی گران هم هستند از این رو شهرهایی مانند لندن، نیویورک، دبی، اسلو و سیدنی و… جز گران ترین شهرهای جهان می باشند که هزینه های بالایی دارند از خرید گرفته تا اجاره خانه اما باید این را هم در نظر بگیرید که یک فرد شاغل در سیدنی میزان بالای دریافتی را هم خواهد داشت.

شرایط دریافت ویزای کار

شما برای اینکه بتوانید به صورت قانونی و بدون مشکل در یک کشور کار کنید نیاز خواهید به اخذ ویزا و اقامت آن کشور را دارید. در میان کشورهای مهم مهاجرپذیر می توان گفت که اخذ ویزای کار استرالیا شرایط به نسبت مناسب تری را دارد و میتوانید آن را دریافت کنید دولت استرالیا شرایط را به گونه ای طراحی کرده است تا شما با کمی تلاش بتوانید اقامت دائم استرالیا را دریافت کنید. هرچند که می توانید به مقاله ای با عنوان شرایط مهاجرت به استرالیا در وب سایت سلکت ویزا را مشاهده کنید.

انواع ویزای کار استرالیا

هرساله بسیاری از متقاضیان از سراسر جهان با شرایط متفاوت برای دریفت ویزای کار استرالیا اقدام می کنند و برخی شانس کسب این ویزا را بدست آورده اما برخی نه . دولت استرالیا ویزاهای بسیاری را معرفی کرده است که شرایط هریک متفاوت می باشد اما در سال های اخیر سه سابکلاس متفاوت یعنی ویزای 189-190-491 دارای بیشترین درخواست ها بوده است و هر یک مزایای خاص خود را دارند. در ادامه هریک از اثین ویزاها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

ویزای 189 استرالیا

بدون شک بهترین حالت ورود به استرالیا همین حالت می باشد و شما به صورت مستقیم اقامت دائم استرالیا را دریافت خواهید اما باید بگوییم شرایط دریافت این سابکلاس راحت نمی باشد و شما باید امتیاز بالایی را دریافت کنید به طوری که در برخی از رشته ها کف امیتاز به 90 هم رسیده است که به این معنا می باشد که در بسیاری از کد شغلی ها دریافت امتیاز کمتر از 90 شانس شما برای ویزای 189 بسیار کاهش می یابد.

ویزای 190 استرالیا

این ویزا از نظر مزایا دقیقا همانند ویزای 189 می باشد ولی یک فرقی کوچک با ویزای 189 دارد. اگر شغل و تخصص شما مورد نیاز یک ایلت باشد می توانید آن ایالت را انتخاب کنید و در عوض ایالت به شما 5 امیتاز را کمک می کند و شما هم باید 2 سال در آن ایالت به کار و زندگی بپردازید.

ویزای 491 استرالیا

این ویزای موقت می باشد و شما می توانید به مدت 5 سال در استرالیا به کار و زندگی بپردازید و بدانید که این ویزا را می توانید در نهایت به دائم تبدیل کنید ولی بهتر است بگوییم که نباید از این ویزا غاقل شوید چرا که این ویزای به شما 15 امیتاز را کمک می کند اما توجه کیند که این ویزا را به مناطق ریجینال می شناسند، یعنی شما با اخذ این ویزای می توانید در همه جای استرالیا به کار و زندگی بپردازید بجز سه شهر سیدنی ، ملبورن و بریزبین

مزایای ویزای کار استرالیا

شاید از اصلی ترین مزیت ویزای کار استرالیا قابل دسترس بودن آن باشد چرا که ویزای کار استرالیا از سیستم امتیاز بندی پیروی می کند و شما با کسب امتیاز لازم می توانید آن را دریافت کنید ولی در بسیاری از کشورها به این صورت نمی باشد و بخصوص ایرانیان کار سختی را برای دریافت آن دارند. این کشور به شما اقامت دائم و قانونی استرالیا را اعصا می کند و شما می توانید و از این رو شما می توانید به راحتی و بدون مشکل در آن به کار تمام وقت و یا تحصیل به بپردازید و این موارد شامل همسر و فرزندانتان هم میشود. یک موضوع بسیار مهم که نباید آن را دست کم گرفت خدمات درمانی رایگان مدیکر می باشد که دولت استرالیا آن را به شما می دهد. شما می توانید اسپانسر اعضا خانواده خود شوید شما می توانید برای سیتیزینی و شهروندی استرالیا اقدام کنید. اینها برخی از اصلی ترین مزایای ویزاهای کاری استرالیا می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.