رندر های گلکسی زد فولد 3 افشا شد

تصاویری که به تازگی از گلکسی زد فولد 3 منتشر شده است خبر از طراحی دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش و مجهز شدن به قلم S Pen را می دهد. همراه چیکاو باشید.

گلکسی زد فولد 2 نسبت به نسل قبل خود قدرتمند تر شده و عملکرد آن بهبود یافته است. همچنین گوشی تاشدنی گلکسی زد فولد 3 نیز نسبت به نسل قبلی خود با عملکرد بهتری ارائه می شود. 

در نسل اول گوشی های تاشدنی سامسونگ شاهد یک حفره بزرگ برای دوربین سلفی بودیم. در طراحی نسل بعدی حفره در اندازه کوچکتری ارائه شد. گویا در نسل سوم این گوشی تاشو شاهد طراحی دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش خواهیم بود. مدتی است که سامسونگ در حال آزمایش بر روی این طراحی است و گویا هم اکنون آمادگی اجرای آن را دارد. 

بسیاری از کاربران نسل اول و دوم Galaxy Z Fold تقاضا داشتند تا این دستگاه ها به قلم اس پن مجهز شود. هم اکنون به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است تا این قلم را به نسل سوم گوشی های منعطف خود اضافه کند. 

گرچه سامسونگ یک پوشش محافظ جدید برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته است اما گفته می شود که به دلیل حساسیت بالای صفحه نمایش آن ، قلم اس پن که قلم هیربردی نام دارد متفاوت طراحی می شود. 

انتظار می رود که در تاریخ 3 تیر ماه شاهد معرفی این گوشی به همراه گلکسی زد فیلیپ 3 باشیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.