تصاویر واقعی گوشی هواوی P50 افشا شد

در حالی که هنوز چند هفته ای تا معرفی گوشی هواوی پی 50 باقی مانده است، یا افشاگر معروف چینی با نام مستعار DigitalChatStation عکس های واقعی این گوشی را در حساب کاربری خود منتشر کرد. بر اساس تصاویر منتشر شده در پنل پشتی این پرچمدار چینی ماژول بیضی شکل برای میزبانی از دوربین‌ چهارگانه طراحی شده است. همراه چیکاو باشید.

به نقل از وب سایت فناوری Gizmochina، این افشاگر سرشناس چینی اطلاعات محدود اما قابل توجهی را در دسترس کاربران قرار داده است.

اطلاعات منتشر شده توسط  Digital Chat Station شامل طراحی، تنظیم دوربین، سیستم عامل و چند ویژگی دیگر از گوشی Huawei P50 است.

همچنین یک طراح سرشناس با نام مستعار @HoiINDI نیز طرح های مفهومی این گوشی افشا کرده است، به اعتقاد این طراح شاهد سه نسخه از گوشی پرچمدار جدید کمپانی چینی هواوی با نام های Huawei P50، P50 Pro و P50 Plus خواهیم بود.

هواوی پی 50 با چیپست Kirin 9000، صفحه نمایش 6.3 اینچی، باتری قدرتمند با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع عرضه می شود. 

اعلام شده است که نسخه پایه این گوشی، که هواوی P50 نام دارد، با سیستم عامل HarmonyOS، ماژول استوانه‌ای بزرگ در پنل پشتی برای میزبانی از دوربین چهارگانه به همراه فلاش ال ای دی می باشد. دوربین سلفی نیز در یک ناچ بسیار باریک در قسمت بالایی صفحه نمایش 6.3 اینچی تعبیه شده است. 

اطلاعات افشا شده درباره دوربین های جذاب این پرچمدار Huawei خبر از به کار گرفتن سنسور یک اینچی IMX800 سونی با پشتیبانی از فناوری روز در تمام نسخه های هوآوی پی 50 را می دهد. احتمالا هواوی برای سع دوربین دیگر از سنسور‌های اولترا واید، تله فوتو و ToF 3D استفاده کرده است. 

هنوز قیمت گوشی پرچمدار هواوی اعلام نشده است، اما انتظار داریم تا هفته آینده اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند رده بالا منتشر شود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.