100 هزار دستگاه ردمی K40 در کمتر از یک دقیقه به فروش رسید

همان طور که پیش از این در چیکاو گفته شد، ردمی K40 اولین گوشی مخصوص بازی برند شیائومی می باشد که به ادعای این کمپانی توانسته است در مدت زمان یک دقیقه 100 هزار فروش را به ثبت برساند. همراه چیکاو باشید.

ردمی از زیر شاخه های کمپانی چینی شیائومی است که به تازگی گوشی گیمینگ جدید خود را با سخت افزار قدرتمند با نام Xiaomi Redmi K40 ارائه کرده است.

این گوشی گیمینگ با پردازنده‌ی دایمنسیتی 1200، حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1، رم LPDDR5، فناوری شارژ سریع 67 وات و سیستم خنک‌ کننده قدرتمند راهی بازار چین شده است.

به اعتقاد GSMArena، به دلیل اینکه این گوشی هوشمند گیمینگ دارای چنین مشخصات و قابلیت هایی است، فروش چشمگیر آن پیش بینی می شد و دور از انتظار نبود. براساس آمار منتشر شده توسط شیائومی، گوشی گیمینگ ردمی توانسته است در مدت زمان یک دقیقه 100 هزار فروش را به ثبت برساند. نکته قابل توجه این است که این رقم فروش مربوط به کانفیگ های مختلف این دستگاه می باشد. همان طور که پیش تر گفتیم، ارزان ترین نسخه این دستگاه با رم 6 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت تا قدرتمند ترین نسخه آن با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت عرضه می شود. ناگفته نماند که مدل بروس لی با رنم زرد نیز در این آمار قرار می گیرد.

گوشی گیمینگ ردمی کی 40 هنوز در بازار جهانی عرضه نشده است. به گفته برخی منابع این گوشی مخصوص بازی با نام Poco F3 GT راهی بازار های فروش جهانی خواهد شد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.