در آخرین آپدیت گلکسی A52 شاهد بهبود عملکرد دوربین های این دستگاه هستیم

بر اساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده است در آپدیت گوشی Galaxy A52 شاهد بهبود عملکرد دوربین ها و کیفیت مکالمه ها می باشیم. این آپدیت برای هر دو نسخه 4G و 5G این محصول ارائه می شود. همراه چیکاو باشید.

به روزرسانی که به تازگی برای گوشی ای 52 سامسونگ منتشر شده است حاوی جدیدترین بستهٔ امنیتی و تغییراتی در بخش دوربین این محصول است.

گفته می شود که کاربران ساکن در بریتانیا و هند تنها آپدیت امنیتی را دریافت می کنند اما برخی کاربران دیگر در مناطقی مانند اندونزی علاوه بر دریافت پچ امنیتی با بهبود عملکرد دوربین های گوشی خود روبرو خواهند شد. در متن پیش نمایش این به روزرسانی توضیح داده شده است که به کمک این آپدیت کیفیت تصاویری که توسط دوربین های گوشی گلکسی A52 ثبت می شوند افزایش یافته و بدبن صورت رابط کاربری دوربین نیز بهبود می یابد.

علاوه بر افزایش کیفیت تصاویر شاهد افزوده شدن المان های جدیدی به بخش ثبت تصاویر پرتره خواهیم بود. المان هایی که این گوشی میان رده به آن مجهز می شود اصولا در گوشی های پرچمدار سامسونگ دیده شده اند. 

در ادامه متن پیش نمایش ابن بروزرسانی کمپانی کره ای سامسونگ به بهتر شدن کیفیت تماس‌ها و عملکرد صفحه‌نمایش دستگاه نیز اشاره شده است. 

 به روزرسانی با حجم 400 مگابایت در دسترس کاربران قرار می گیرد. همچنین نسخه انتشار یافته آن برای هند نیز 700 مگابایت می باشد که برای این کشور و بریتانیا شامل پچ امنیتی یک آوریل است. اما هنوز حجم نسخه به روزرسانی مربوط به اندونزی اعلام نشده است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.