اوپو A53s با پشتیبانی از فناوری 5G معرفی شد

کمپانی اوپو با طراحی و تولید گوشی های خود در بازه های مختلف توانسته است بین تمامی گروه های کاربران محبوبیت کسب کند. هم اکنون گوشی جدید این برند با نام OPPO A53s 5G در کشور هند معرفی شده است. همراه چیکاو باشید.

وب سایت خبری Gizmochina درباره محصول جدید این کمپانی این‌گونه می نویسد که این گوشی که از فناوری 5G پشتیبانی می کند در دسته بندی محصولات اقتصادی این کمپانی جای می گیرد و در هند با نام OPPO A55 5G ارائه می شود.

طراحی فیزیکی این گوشی در وزن 186 گرم و ضخامت 8.4 میلی متر در دو رنگ مختلف صورت گرفته است. این گوشی از صفحه نمایش 6.5 اینچی از جنس IPS LCD با وضوح HD+ و حداکثر روشنایی 480 نیت برخوردار است. محفظه ناچ قطره ای تعبیه شده در نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی می باشد.

این گوشی در یک نسخه حافظه داخلی 128 گیگابایت و دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایت با درگاه کارت حافظه جانبی در اختیار کاربران قرار می گیرد. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند اقتصادی اوپو 5000 میلی آمپر ساعتی است که تنها از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های گوشی اوپو A53s 5G می توان به جایگذاری حسگر اثر انگشت روی فریم میانی و ادغام آن با کلید پاور، بلوتوث نسخه‌ 5.0، وای‌فای دو بانده، درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

 محفظه دوربین مستطیل شکل تعبیه شده در پنل پشتی دارای سه سنسور 13 و 2 و 2 مگاپیکسل با پشتیبانی از قابلیت عکاسی ماکرو است. وضوح دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

همانطور که می دانید گوشی اوپو ای 53 اس در دو نسخه متفاوت راهی بازار فروش می شود. نسخه اول با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 201 دلار و مدل دوم با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 228 دلار عرضه خواهد شد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.