گوشی گیمینگ Redmi K40 شیائومی از فناوری شارژ 67 واتی پشتیبانی می کند

در تیزر جدیدی که کمپانی چینی شیائومی منتشر کرده است، ظرفیت باتری و توان شارژر نسخه گیمینگ ردمی کی 40 مشخص شده است. همراه چیکاو باشید.

انتظار می رود که به زودی این گوشی گیمینگ شیائومی رونمایی شود. تاکنون اطلاعات زیادی درباره این محصول منتشر شده است. تیزر های تبلیغاتی منتشر شده از این گوشی گیمینگ، درباره جزئیات و مشخصات دستگاه اطلاعاتی را ارائه می کند. در این تیزر ها دیده می شود که این دستگاه از از باتری ۵،۰۶۵ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم ۶۷ واتی بهره می برد. باتری به کار گرفته شده در این دستگاه حجیم تر و سیستم شارژر آن قوی تر از سایر مدل ها می باشد. باتوجه به اینکه کاربران گوشی های گیمینگ ساعاتی بیشتری از گوشی خود استفاده می کنند از این رو منطقی است که کمپانی ها برای گوشی های گیمینگ خود از باتری های حجیم با توان شارژر سریع تر استفاده کنند. در این راستا شیائومی برای انتخاب باتری و شارژر گوشی گیمینگ خود هوشمندانه عمل کرده است.

نسخه گیمینگ ردمی کی 40 شیائومی با همکاری با شرکت JBL توانسته است تا بلندگو های بهینه تری را ارائه دهد و به همین ترتیب رابط کاربری را بهبود بخشیده است. همچنین شیائومی برای کاربران گوشی گیمینگ خود دسترسی به قابلیت هایی مانند دالبی اتموس و Hi-Res Audio  را فراهم کرده است.

گوشی گیمینگ شیائومی که از سری K40 می باشد تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ ارائه می شود. صفحه نمایش این دستگاه از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. از نظر طراحی و ظاهر فیزیکی نیز در قسمت لبه های گوشی دو دکمه قرار دارد. این دکمه ها برای بازی کردن استفاده می شوند که امکان قفل شدن دارند تا در کارهای روزمره به اشتباه استفاده نشوند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.