کیبورد Trio 500 سامسونگ رونمایی شد

مشخصات و تصاویر مربوط به کیبورد Trio 500 که مخصوص دستگاه های همراه می باشد، در وب سایت رسمی این کمپانی منتشر شد. همراه چیکاو باشید.

غول فناوری کره ای، این بار با طراحی و تولید کیبورد قابل حمل با نام Trio 500، که مخصوص دستگاه های همراه می باشد، لوازم جانبی جدیدی را رونمایی کرد. این کیبورد هوشمند احتمالا در اوایل ماه مه روانه بازار فروش می شود. از قابلیت های جدید کیبورد هوشمند قابل حمل سامسونگ می توان به اتصال همزمان به چندین دستگاه، کمک کردن به کاربران برای مولتی تسکینگ حرفه ای و متصل کردن ازطریق بلوتوث به سه دستگاه مختلف اشاره کرد.

سامسونگ برای این کیبورد هوشمند و جمع و جور کلید های میانبر خوبی نیز در نظر گرفته است. کاربران می توانند سه کلید داخلی در صفحه را مشخص کنند تا به وسیله آن برنامه مورد علاقه خود را به صفحه نمایش بیاورند.

کیبورد هوشمند Trio 500، برای کار کردن با گوشی ها و تبلت های سامسونگ و همچنین فراهم کردن امکاناتی مانند یادداشت برداری و ارسال ایمیل به کاربران، در حالت DeX کار می کند. به گفته سامسونگ گرچه ابعاد این محصول کوچک و باریک است اما دکمه های طراحی شده در آن در اندازه یک صفحه کلید معمولی می باشد و برای کاربران مشکلی ایجاد نمی کند.

گرچه هنوز قیمت این محصول جانبی مشخص نشده است اما گفته می شود که از ماه مه در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس کاربران قرار می گیرد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.