موتورولا موتو جی 20 به صورت رسمی معرفی شد

گوشی جدید کمپانی موتورولا به نام Moto G20 به صورت رسمی در اروپا معرفی شد. پیش از این، در چیکاو درباره Motorola Moto G20 صحبت کرده بودیم هم اکنون نوبت به رونمایی رسمی این دستگاه رسیده است. همراه چیکاو باشید.

گوشی موتورولا موتو جی 20، با صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع IPS LCD به همراه وضوح +HD و رفرش ریت 90 هرتزی ارائه شد.

 تراشه Unisoc T700 در این دستگاه گنجانده شده است. این تلفن هوشمند با رم 4 گیگابایت و دو نسخه فضای ذخیره سازی داخلی 64 یا 128 گیگابایت در دسترس کاربران قرار می گیرد. همچنین موتورولا برای این گوشی مقرون به صرفه خود درگاه کارت حافظه جانبی نیز در نظر گرفته است. تامین انرژی این دستگاه به کمک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی جایگذاری شده در دستگاه انجام می شود، که به شارژر 10 واتی مجهز می باشد. سیستم‌عامل پیش‌فرض در این گوشی Android 11 می باشد. 

در پنل پشتی دستگاه محفظه دوربین عکاسی چهارگانه به ترتیب با سنسور های ٢+٢+٨+۴٨ دیده می شود. این سنسور ها به قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو مجهز شده اند. حسگر اثر انگشت نیز در پنل پشتی طراحی شده است. دوربین سلفی تعبیه شده در نمایشگر گوشی اقتصادی موتو جی 20، به سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز می باشد. همچنین در بخش دوربین این گوشی اقتصادی موتورولا قابلیت فیلم‌برداری FHD با نرخ ٣٠ فریم بر ثانیه برای کاربران فراهم شده است.

از دیگر مشخصات و قابلیت های به کار گرفته شده در گوشی Motorola Moto G20 می توان به وای‌فای دو بانده، بلوتوث نسخه‌ ۵.٠ و جک ٣.۵ میلی‌متری و درگاه  Type-C  اشاره کرد. 

قیمت نسخه پایه موتورولا Moto G20 با رم 4 گیگابایت و  حافظه داخلی 64 گیگابایت معادل 149 یورو در اروپا می باشد اما هنوز قسمت نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی مشخص نشده است.

منبع 91mobiles
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.