آپدیت MIUI 12.5 برای ردمی K40 Pro و K40 Pro Plus منتشر شد

همانطور که می دانید یکی از بخش های مهم گوشی های هوشمند،بخش نرم افزاری آنها می باشد و همچنین پشتیبانی و ارائه آپدیت های نرم افزاری مختلف می تواند کارایی دستگاه را بیشتر و رابط کاربری آن را بهبود بخشد. در همین راستا شیائومی به تازگی آپدیت MIUI 12.5 را برای ردمی K40 Pro و K40 Pro Plus ارائه کرده است. دیروز در چیکاو درباره ارائه به روزرسانی برای گوشی های Redmi K40 و Note 9 5G صحبت کردیم اکنون قرار است که در زمینه ارائه آپدیت نرم افزاری MIUI 12.5 برای دو محصول دیگر شیائومی با نام های Redmi K40 Pro و K40 Pro Plus بپردازیم. همراه چیکاو باشید.

همان طور که گیش از این در چیکاو گفتیم این دو گوشی از خانواده K برند شیائومی مدتی پیش در کشور چین عرضه شدند. این دو دستگاه شباهت های زیادی با یکدیگر دارند و تنها در بخش نسخه‌های حافظه و سنسور اصلی دوربین متفاوت می باشند. وب سایت Xiaomiui، اینگونه می نویسد که دارندگان گوشی های نام برده شده، امکان دریافت به روزرسانی جدید را دارند. نسخه جدید رابط کاربری MIUI 12.5، به صورت پایدار ( استیبل) ارائه شده است. حجم تقریبا بالای این آپدیت معادل 3.65 گیگابایت می باشد. همچنین نسخه فریمور هر دو گوشی پس از دریافت و نصب این آپدیت به “V12.5.2.0.RKKCNXM” تغییر خواهند یافت.

هم اکنون تمامی گوشی های سری Redmi K40، آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کرده اند. طبق تجارب اخیر کاربران مختلف، گزارش شده است که دستگاه هایی که با مشکل داغ شدن همراه بوده اند، پس از دريافت و نصب این به روز رسانی دیگر مشکلی ندارند. گفته می شود که گوشی گیمینگ K40 نیز از همین رابط کاربری بهره می برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.