عطر اورجینال از کجا بخریم؟ (آپدیت 1400) خرید عطر اصل در تهران خرید عطر اورجینال

با اوج گرفتن تحریم‌ها و بسته شدن راه واردات و مشکلات مالی در پرداخت‌های بین‌المللی، صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال هم با مشکلات زیادی مواجه شد. بسیاری از شرکت‌های خارجی، ایران را ترک کردند و محصولاتشان را هم از فروشگاه‌های سراسر کشور جمع کردند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از آن پس کسانی که نیاز به محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال داشتند و به شیک پوشی و سلامت خود اهمیت می‌دادند مشکل بزرگشان شد پیدا کردن و خرید لوازم آرایشی اصل!

خرید عطر اصل و اورجینال هم که همیشه جزء بزرگترین دغدغه‌های کسانی است که عاشق بوی خوب هستند.

اگر شما هم جزء همین افراد هستید و قصد خرید عطر اورجینال را دارید اما از تقلبی بودن آن نگرانید و می‌خواهید عطری اورجینال و با کیفیت را با قیمت واقعی از فروشگاهی معتبر بخرید، این مقاله را حتما بخوانید.

در 1400 عطر اورجینال را از کجا پیدا کنم؟

شاید برخی فکر کنند خرید عطر اصل در تهران یکی از گزینه‌هایی است که اورجینال بودن عطر و ادکلن را تضمین می‌کند. اما حقیقت این‌جاست که با وجود راه‌ها و ترفندهای مختلف در شناخت ادکلن و عطر اورجینال، شما نهایتا مجبورید به فروشنده اعتماد کنید و طبق گفته‌های او خریدتان را انجام دهید.

اگر می‌خواهید در دام فروشنده‌های متقلب نیفتید باید منابعی را پیدا کنید که واردکننده محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال هستند. ریحا یکی از همین فروشنده‌هایی است که تمام محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و اورجینال را وارد می‌کند و آن‌ها را به صورت اینترنتی و با قیمتی تضمین شده می‌فروشد.

در فروشگاه عطر آنلاین ریحا با پرداخت قیمت اصلی و واقعی عطر و ادکلن می‌توانید از خرید عطر اصل مطمئن شوید.

شما می‌توانید از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی ریحا انتظار بهترین قیمت و محصولات اصیل با تنوع فراوان را داشته باشید.

چرا باید عطر اصل و اورجینال را فقط از ریحا بخرید؟

ایده اولیه ریحا، ورود تخصصی به دنیای عطر و رایحه‌ها و زیبایی است. ریحا با هدف ارائه اطلاعات جامع و مفید و ایجاد بستری تخصصی برای تبادل نظر در زمینه عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی تشکیل شد. این گروه اکنون تلاش می‌کند تا برای انتخاب درست این موارد به افراد مشکل پسند و بقیه علاقمندان به این حوزه کمک کند.

 

فعالیت اولیه ریحا در زمینه معرفی، نقد و بررسی تمامی ابعاد عطر و ادکلن بود. پس از گذشت دو سال، به منظور جمع‌آوری دقیق‌تر و درست‌تر اطلاعات، ریحا برای راه‌اندازی وبسایت تخصصی خود اقدام کرد و بالاخره در سال ۱۳۹۴ از سایت  خود به صورت رسمی رونمایی کرد.

 

اکنون، ریحا به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان برندهای عطرهای اورجینال و ادکلن‌های اصیل در بین وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران به شمار می‌رود و تلاش می‏‌کند، که نیازهای همه مشتریان را با هر سلیقه‌ای برآورده کند.

 

شما می‌توانید در این فروشگاه اینترنتی از میان انواع پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوفرش و ادوکلن، محصولی را انتخاب کنید که دقیقا مناسب شماست. از جمله ادکلن‌ها و عطر اورجینالی که برای هر سلیقه و فردی در فروشگاه اینترنتی ریحا وجود دارد موارد زیر را می‌توان نام برد:

 

 عطر اورجینال زنانه:

عطر های زنانه زیادی موجود هستند که شهرت زیادی در بین خانم ها دارند اگر قصد خرید عطر زنانه با رایحه منحصر به فرد را دارید میتوانید از عطر های زیر در فروشگاه ریحا دیدن نمایید.

– Black Opium Floral Shock از برند ایوسن لورنYves Saint Laurent : مناسب برای خانم‌هایی که عاشق عطر گلهای بهاری هستند.

– White Lies Perfume for women از برند Agonist: مناسب برای خانم‌هایی که بوهای معتدل و شیرین را می‌پسندند.

– Happy Clinique Perfume For Women از برند Clinique: مناسب برای خانم‌هایی که طرفدار بوهای خنک و شیرین هستند.

 

عطر اورجینال مردانه:

برای خرید عطر مردانه نیز انتخاب های زیادی دارید و میتوانید از عطر و پرفیوم های زیر انتخاب نمایید.
– پرفیوم L’homme از برند ایوسن لورنYves Saint Laurent : مناسب برای آقایان و کسانی که عاشق بوهای خنک و معطر هستند.

– One 1 Million Parfum for Men از برند  Paco Rabanne: پرفیوم مناسب برای آقایانی که بوی معتدل و شیرین را دوست دارند.

– Sauvage Perfumeاز برند دیور: این عطر شیک و معروف مناسب آقایانی است که بوی تلخ و خنک دوست دارند.

 

این‌ها فقط نمونه‌هایی از انواع برندهای اورجینال عطر در وبسایت ریحا بودند. اگر شما طرفدار برندهای دیگری همچون Alain Delon، Alfred Dunhil، Scada، Ecco، Blanch، Gucci،Paris Hilton ، Jette Joop یا هر برند معروف دیگری هستید می‌توانید با سر زدن به وبسایت ریحا و انتخاب فیلترهای مختلف، فرآیند خرید عطر اورجینال در تهران یا در هر جای دیگر دنیا را به آسانی و با کمترین هزینه انجام دهید.

 

از آنجایی که ریحا به اصالت و کیفیت همه محصولاتی که برای مشتریان ارسال می‌کند، اطمینان کامل دارد، بنابراین اگر هر کارشناس عطری در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور که خریدار به او اعتماد کافی دارد، اشکالی را در عطر تایید کند، می‌توانید محصول خریداری شده را پس دهید.

همچنین شما می‌توانید از 7 روز ضمانت بازگرداندن کالا در ریحا نیز برخوردار شوید. فقط توجه داشته باشید که برای استفاده از امکان ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، پلمپ عطر نباید باز شود. در صورت باز شدن پلمپ عطر، تنها با اعلام مشکل‌دار بودن آن توسط یک کارشناس عطر از هر فروشگاه معتبر عطر در سراسر کشور، بازگشت محصول مورد تایید قرار می‌گیرد.

در ضمن فراموش نکنید که ریحا به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های شگفت‌انگیزی هم به علاقمندان محصولات آرایشی و بهداشتی می‌دهد تا لذت یک خرید دلچسب و معطر را به آن‌ها هدیه کند. پس برای خرید عطر اورجینال همین حالا به ریحا سر بزنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.