گوشی آنر Play 20 به صورت رسمی معرفی شد

آنر با رونمایی از گوشی های جدید خود قصد دارد مانند قبل به عرصه رقابت با سایر کمپانی ها باز گردد. گوشی Honor Play 20 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد. پیش از این برند چینی آنر گوشی Honor Play 5T Vitality Edition را منتشر کرده بود و پس از این به تازگی محصول جدید آنر رونمایی شده است. همراه چیکاو باشید.

وب سایت Gizmochina درباره ویژگی های گوشی آنر پلی 20 می نویسد که، این گوشی با قیمت پایین تری نسبت به آنر 5T در چین در دسترس است. 

از ویژگی های فیزیکی این محصول می توان به وزن 198 گرم، ضخامت 8.95 میلی متر و رنگ بندی در چهار رنگ متنوع اشاره کرد. طراحی پنل پشتی این محصول مشابه گوشی Nova 8 SE می باشد. صفحه نمایش 6.51 اینچی IPS LCD با وضوح HD+، رفرش ریت ۶٠ هرتز و نسبت تصویر 20:9 ارائه می شود. 

ترکیبات نرم افزاری به کار گرفته شده در این محصول همان ترکیبات قدیمی است. یعنی در این دستگاه شاهد رابط‌کاربری MagicUI 4.0 به همراه اندروید ١٠ می باشیم. متاسفانه این محصول چینی به حسگر تشخیص اثر انگشت مجهز نشده است و همچنین اسپیکر به کار گرفته شده در آن نیز از نوع مونو می باشد. 

آنر برای گوشی پلی 20 خود از تراشه Unisoc T610 با پشتیبانی از اینترنت 4G استفاده کرده است. حافظه رم  LPDDR4X 1866MHZ موجود در تراشه در سه نسخه 4 یا 6 یا 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت ارائه می شود. این تلفن هوشمند چینی از کارت حافظه‌ جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. 

در محفظه دوربین تعبیه شده در پنل پشتی سنسور دوگانه مربوط به ایجاد افکت بوکه و تشخیص عمق به ترتیب 2 و 13 مگاپیکسل دیده می شود. ناچ قطره‌ای تعبیه شده در نمایشگر میزبان سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی می باشد. 

این گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و توانایی شارژر 10 واتی که چندان سریع نیست، در دسترس کاربران قرار می گیرد. 

گوشی Honor Play 20 با رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایت به قیمت 139 دلار، همچنین با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 169 دلار و در آخر با رم 8 و همان فضای ذخیره سازی داخلی با قیمت 216 دلار راهی بازار فروش می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.