نوا 8 پرو 4G به صورت رسمی معرفی شد

پیش از این شاهد معرفی نسخه 4G گوشی های میت 40 پرو و گوشی تاشو میت ایکس 2 به جهت اقتصادی شدن این محصولات بودیم. هم اکنون هوای نسخه 4G گوشی نوا 8 پرو را نیز که قیمت مناسب تری دارد را به صورت رسمی معرفی کرده است. بدین ترتیب هوآوی در گوشی های پرچمدار و بالارده خود توانسته است تنوع قیمتی ایجاد کند. همراه چیکاو باشید.

در اواخر سال 2020 میلادی شاهد معرفی گوشی هواوی نوا 8 پرو 5G با تراشه Kirin 985، شارژر ۶۶ واتی و دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی بودیم. اکنون بعد از گذشت چند ماه نسخه 4G و اقتصادی این محصول نیز در کشور چین ارائه شده است.

پیش از این گفتیم که گوشی های رده بالای چینی هواوی میت 40 پرو و میت ایکس 2 نیز به جهت تنوع قیمتی بیشتر و نزدیک شدن به گوشی های قیمت مناسب تر با نسخه 4G ارائه شدند. هم اکنون این برنامه برای محصول دیگری از این شرکت چینی در حال انجام است تا با کاهش قیمت ساخت قیمت نهایی کاهش یابد. البته هنوز تاریخ فروش یا میزان قیمت این دستگاه ها اعلام نشده است. نکته قابل توجه این است که تنها تفاوت این محصول با نسخه اصلی این است که بجای فناوری 5G از فناوری 4G پشتیبانی می کند و در سایر مشخصات دارای ویژگی های مشترک می باشند.

هواوی معتقد است که با حذف فناوری 5G از گوشی های بالارده خود می تواند امکان تهیه این محصول را برای افراد بیشتری ایجاد کند به همین منظور قصد دارد گوشی های خود را با تبدیل به نسخه 4G همه شمول تر کند.

در ماه آخر سال 2020 میلادی گوشی Nova 8 Pro 5G، در دو نسخه مختلف ارائه شد. مدل اول با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت و مدل دوم با همین مقدار رم و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت که به ترتیب با قیمت های 616 و 677 دلار راهی بازار فروش شدند. بنابراین انتظار می رود که نسخه 4G این دستگاه با قیمتی پایین تر در دسترس کاربران قرار گیرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.