اندروید 11 برای گلکسی A01 ارائه شد

گوشی های سامسونگ یکی پس از دیگری به اندروید 11 مجهز می شوند. هم اکنون نیز گفته می شود که اندروید 11 برای سری A01 سامسونگ برای ساکنان روسیه منتشر شده است. این به روز رسانی می تواند رابط کاربری دستگاه را نیز بهبود بخشد و قابلیت های جدیدی را برای این دستگاه به ارمغان آورد. همراه چیکاو باشید.

به گفته کاربران روسی دارای گوشی Galaxy A01، سامسونگ برای این گوشی مقرون به صرفه One UI 3.0 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید 11 را ارائه کرده است. این دستگاه در سال 2019 با اندروید پیش فرض 10 روانه بازار شده بود. به گفته GSMArena، این به روز رسانی می تواند نسخه‌ی فرم‌ور دستگاه را به A015FXXU4BUD8 ارتقاء دهد و همچنین آپدیت  امنیتی آوریل ۲۰۲۱ را نیز به همراه دارد.

گرچه تاکنون درباره تغییراتی که اندروید 11 برای این گوشی اقتصادی رقم می زند اعلام نشده است اما به نظر می رسد که پس از مجهز شدن این تلفن هوشمند به اندروید 11 در کنار رابط کاربری جدید تر شاهد امکاناتی نظیر مجوزهای یک‌بار‌مصرف، حباب چت، گروه‌بندی مکالمات در پنل نوتیفیکیشن، اضافه شدن گزینه‌های کنترل پخش محتوای چندرسانه‌ای به پنل نوتیفیکیشن و چند قابلیت امنیتی دیگر باشیم.

با وجود اینکه گزارش شده است که Android 11 تنها برای ساکنان روسی دارای گوشی  گلکسی ای 01 Samsung Galaxy A01 منتشر شده است اما به زودی شاهد دسترسی کاربران در کل جهان خواهیم بود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.