چگونه شیشه سکوریت ریلی و ثابت نصب کنیم؟

شیشه های سکوریت یا نشکن به دلیل ویژگی های خاصی که دارند، تحت شرایط ویژه تولید می شوند و فرایند ساخت شان نسبت به شیشه های معمولی پیچیده تر است. طبیعی است که نصب چنین شیشه هایی هم از نصب شیشه های معمولی پیچیده تر باشد و تخصص و تجربه بیشتری را بطلبد. نصب شیشه های سکوریت یکی از دغدغه های همیشگی معماران و ساختمان سازهاست است؛ دغدغه ای که باعث شد تا ما در این مقاله به بررسی کامل نحوه نصب این شیشه ها بپردازیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

گروه صنعتی ساز و کار که از سال 1387 در زمینه تولید و نصب انواع شیشه های سکوریت فعالیت می کند، با همکاری با نیروهای متخصص و متبحر در زمینه شیشه های ساختمانی، آماده ارائه خدمات مشاوره، پشتیبانی، فروش و نصب شیشه های سکوریت به مشتریان عزیز است.

نصب شیشه سکوریت ریلی

بسته به محل قرارگیری و کاربرد شیشه های سکوریت، این شیشه ها به صورت ثابت یا ریلی نصب می شوند. سکوریت های ریلی در شرایطی به کار می آیند که شما نیاز به یک جداکننده متحرک دارید. شیشه مورد نظر شما بعد از اندازه گیری دقیق ساخته می شود و به دست شما می رسد. حالا نوبت آن می رسد که محل مورد نظر را برای نصب آماده کنید. برای این منظور تکنسین نصب شیشه سکوریت مشغول زیرسازی می شود تا شرایط نصب را مهیا کند.

گاهی پیش می آید که ابعاد شیشه سکوریت شما به اندازه کافی دقیق نیست. در این صورت متخصص نصب شیشه از وسیله ای به نام کتیبه استفاده می کند تا ابعاد درب شیشه ای شما را به دقیق ترین حالت ممکن نزدیک کند.

بعد از این، نوبت به نصب غلطک ها و هنگر ها می رسد. از آن جا که شیشه شما باید روی یک خط حرکت کند، به یک هدایت کننده یا ریل نیاز دارید. خب تقریباً تمام شد. حالا فقط باید دستگیره ها و قفل ها و وسایل انضمامی شیشه را نصب و از آن استفاده کنید.

گروه صنعتی ساز و کار با رعایت تمام اصول ایمنی و استاندارد نصب شیشه آماده است تا شیشه سکوریت اتوماتیک، ریلی، ثابت مورد نظر شما را با دقت و ظرافت در محل خود نصب کند. شما می توانید با مراجعه به سایت ساز و کار نصبت به سفارش شیشه سکوریت های ریلی اقدام کنید و در صورت وجود هرگونه سوال با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

نصب شیشه سکوریت ثابت

گاهی پیش می آید که شما به یک دیوار شیشه ای حائل یا یک جداکننده برای فضاهای خود نیاز دارید؛ بدون این‌که نیازی به حرکت دادن آن باشد. در چنین شرایطی شیشه های سکوریت ثابت به کار شما می آیند. شیشه های سکوریت ثابت باید با دقت بسیار زیاد اندازه گیری شوند. از آن جایی که این شیشه ها در محلی ثابت قرار می گیرند، امکان تغییر ابعادشان وجود ندارد. شیشه بعد از اندازه گیری دقیق شما به کارخانه سفارش داده و پس از تولید، برای نصب به محل مورد نظر شما انتقال داده می شود.

تکنسیت ها و کارشناسان نصب شیشه های سکوریت، در ابتدا یراق آلات شیشه را در جای خود نصب می کنند. این یراق آلات حکم چفت و بست هایی را دارند که شیشه روی آن ها سوار می شود.

یکی از ویژه ترین خدمات گروه صنعتی ساز و کار، علاوه بر ساخت و نصب شیشه سکوریت فوری، فروش یراق آلات باکیفیت و اصل است. اهمیت یراق آلات شیشه جایی مشخص می شود که شیشه به علت استفاده از یراق آلات بی کیفیت سقوط کند و بشکند. درست است که شکستن شیشه های سکوریت خطر بریدگی ندارد، اما این را در نظر بگیرید که این شیشه ممکن است با تمام وزن خود روی کسی بیفتد و جانش را تهدید کند. فروشگاه اینترنتی ساز و کار بهترین و باکیفیت ترین یراق آلات شیشه های سکوریت را از معتبرترین برندها در اختیار شما قرار می دهد تا بدون نگرانی از احتمال افتادن و شکستن شیشه، آن را نصب کنید.

کارشناس نصب شیشه بعد از نصب و تنظیم یراق آلات و اطمینان از محکم بودن آن ها، نسبت به نصب مطمئن شیشه سکوریت شما در محل دقیق خود اقدام می کند.

اگر چنانچه قصد خرید و نصب شیشه های سکوریت به هر صورت (ثابت یا ریلی) را دارید، می توانید با مراجعه به سایت گروه صنعتی ساز و کار سفارش خود را ثبت کنید. متخصصان ساز و کار با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید و نصب شیشه های سکوریت آماده اند تا پروژه های شما را از ابتدایی ترین مرحله یعنی ثبت سفارش شیشه، تا آخرین مرحله یعنی نصب مطمئن آن بر عهده بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.