لیست گوشی های شیائومی که  MIUI 12.5 دریافت می کنند، مشخص شد

کمپانی چینی شیائومی، گوشی های بیشتری از این برند را به آپدیت  MIUI 12.5 مجهز کرد. لیست گوشی های این برند که این به روزرسانی را دریافت می کنند اعلام شده است. در این لیست نام گوشی های  می 11، می 11 اولترا، می 11 پرو، می 10 اولترا، می 10 پرو، می 10 و می 9 SE به چشم می‌خورد. در حساب کاربری رسمی وبیو شیائومی نام گوشی های ذکر شده برای دریافت این به روز رسانی دیده می شود. همراه چیکاو باشید.

شیائومی در اواخر سال گذشته با برگزاری یک رویداد، نام جدید ترین گوشی هایی که به‌روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کنند را اعلام کرد.  گفته می شود که شیائومی قصد دارد تعداد بیشتری از گوشی های بین المللی را به جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود مجهز کند. به گفته GSMArena، نسخه‌ی پایدار MIUI 12.5 برای گوشی‌ شیائومی می 11 از اوایل ماه جاری میلادی ارائه شده است.

دارندگان گوشی های می 11، می 11 اولترا، می 11 پرو، می 10 اولترا، می 10 پرو، می 10 و می 9 SE که در چین هستند می توانند قبل از انتشار نسخه OTA، با مراجعه به بخش تنظیمات آپدیت جدید را دانلود و نصب کنند.

پیش از این گفته شده بود که قرار است گوشی‌های مورد اشاره در تاریخ ۳۰ آوریل ، یعنی۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، به MIUI 12.5 مجهز می‌شوند اما اکنون به نظر می رسد که توسعه دهندگان شیائومی توانسته اند این امکان را زودتر از تاریخ مشخص شده برای کاربران فراهم کنند.

نخستین گوشی های رام گلوبال شیائومی که به آپدیت MIUI 12.5 بهینه می شوند شامل گوشی های می 11، می 10T، می 10T پرو، می 10 و می 10 پرو هستند. این دستگاه ها در تاریخ ر ماه جاری میلادی یا ماه می، یعنی اردیبهشت و خرداد، نسخه‌ی جدید رابط کاربری شیائومی را دریافت خواهند کرد. در خرداد ماه و تیر ماه شاهد گوشی های جدیدی از کمپانی شیائومی خواهیم بود که به نسخه‌ی جدید رابط کاربری شیائومی مجهز شوند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.