گوشی اقتصادی گوگل با نام پیکسل 5a 5G، با پردازنده اسنپدراگون 765G ارائه می شود

هفته گذشته گوگل خبر از معرفی گوشی مقرون به صرفه خود تا پایان سال میلادی جاری داد. این گوشی با نام پیکسل 5a 5G با پردازنده اسنپدراگون 765G در دسترس کاربران قرار می گیرد. همراه چیکاو باشید.

گمانه زنی های زیادی درباره این گوشی اقتصادی گوگل وجود دارد. پیش تر گفته شده بود که قرار است 21 خرداد ماه ارائه شود. برخی از شایعات حاکی از آن است که این گوشی از نظر ظاهری مشابه گوگل پیکسل 4a 5G می باشد.

به گفته یکی از منابع مشخصات یک گوشی با اسم رمز Barbet و شماره مدل sm7250  در آخرین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۲ فاش شد، همین گوشی گوگل پیکسل 5a نسخه فایو جی می باشد.

در گزارشات منتشر شده هنوز مشخصات و قابلیت های این تلفن هوشمند اعلام نشده است. گویا احتمال دارد که این گوشی تنها در تعداد محدودی برای بازار های محلی ایالات متحده و ژاپن در دسترس باشد. همچنین مشخصات این گوشی در سازمان استاندارد هند دیده شده بود بنابراین این دستگاه در بازار های هند نیز ارائه می شود. هنوز هیچ تاییدیه ای مبنی بر انتشار گوگل پیکسل 5a 4G گزارش نشده است. اما با توجه به اینکه هنوز فناوری 5G در هند در دسترس نمی باشد، احتمالا شاهد معرفی نسخه 4G این دستگاه نیز باشیم. 

رندر هایی که توسط استیو همرستوفر منتشر شده بود، خبر از صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED با وضوح +FHD را می دهد. محفظه دوربین سلفی در صفحه نمایش و محفظه مربع شکل دوربین دوربین با دو لنز و فلاش LED در پنل پشتی جایگذاری شده است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.