احتمالا بزودی جزئیات پروژه خودروی اپل رسانه ای می شود

بر اساس گزارش دان ایوز، تحلیلگر ودبوش، ممکن است اپل در 3 تا 6 ماه آینده اطلاعات مهمی مربوط به پروژه خودروی خود را فاش کند. پروژه محرمانه “Project Titan” پروژه اتومبیل خود ران شرکت اپل است. ودبوش گفته است که حداقل تا سال 2024 اپل خودرویی را برای مصرف کنندگان عرضه نخواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

ایوز گفت اگرچه چند سال تا معرفی خودروی اپل فاصله داریم اما قبل از آن نیاز است این شرکت برخی از اطلاعات در مورد این خودرو را منتشر کند. وی معتقد است که اپل در تابستان امسال نقشه راه پلتفرم خودروی اپل را رسانه ای خواهد کرد.

البته Ives گفته که اپل باید “یک شریک” برای اتومبیل های خود ران خود پیدا کند. البته این حرف موید گزارش های قبلی نیز می باشد. طبق گمانه زنی های قبلی، این شرکت در حال مذاکره با چندین خودروساز است.

در سال گذشته شایعاتی مبنی بر تلاش اپل برای تولید اتومبیل های خود ران منتشر شده است. در چند ماه گذشته نیز گزارش هایی منتشر شده است که جاه طلبی این شرکت را برای ورود به بازار خودرو بیشتر تأیید می کند. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، معتقد است که اپل حداقل تا سال 2023 خودروی اپل را راهی بازار نمی کند. انتظار بر این است که تولید و ساخت این خودروها توسط یک شرکت دیگر انجام شود. با این حال، این خودرو با برند خودروی اپل وارد بازار خواهد شد.

چندی پیش، رسانه های کره جنوبی گزارش دادند که اپل به امضای توافق نامه با LG و Magna برای تولید مشترک خودروی اپل نزدیک شده است.

هواوی هم در بازار تولید خودروهای هوشمند حضور دارد

هواوی به یکی از بازیگران اصلی در زنجیره تأمین قطعات هوشمند خودرو تبدیل شده است. به تازگی، این شرکت پنج محصول مربوط به اتومبیل های هوشمند را منتشر کرده است. بسیاری از این محصولات در حال حاضر به تولید انبوه رسیده و در بازار هستند.

این محصولات شامل لیدار، کابین خلبان هوشمند و رانندگی خودکار خواهد بود. علاوه بر این وانگ جون، رئیس Huawei’s Smart Car Solutions BU، می گوید که هواوی قرار است برخی از خودروها را توسط کانال های فروش BG خود برای فروش قرار دهد.

البته این خودروها با مارک هوآوی وارد بازار نخواهند شد. هواوی در حال حاضر خودرو تولید نمی کند. با این حال، برخی از خودروهای هوشمند دارای نشان “Huawei Inside” هستند.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.