رشد فروش گوشی های مجهز به فناوری 5G، افزایش تقاضا برای  محصولات TSMC را به دنبال داشته است

به گفته لیو دئین، رئیس هیئت مدیره TSMC، و وی ژجییا، مدیر عامل این شرکت امسال به دلیل افزایش گوشی های هوشمند مجهز به فناوری 5G به محاسبات ساختاری پیشرفته استفاده شده در آنها، تقاضای محصولات الکترونیکی TSMC افزایش یافته است. همراه چیکاو باشید.

این دو مسئول در اظهارات خود بیان داشتند که در زمینه گوشی های همراه، اینترنت اشیا و سایر لوازم الکترونیکی به علت محصولاتی مانند هدست های بلوتوثی، ساعت های هوشمند و بلندگوهای هوشمند، رشد اینترنت اشیا همچنان ادامه خواهد یافت.

همچنین به نقل از gizchina، سالانه 30 درصد شاهد افزایش فروش دستگاه های مربوط به اینترنت اشیا خواهیم بود. براساس برخی گزارشات دیگر که در همین زمینه منتشر شده اند گفته می شود که محموله های عمده محصولات با کارکرد محاسباتی بالا، در سال گذشته با افزایش 11 درصدی همراه بوده اند.

گزارش مالی منتشر شده برای شرکت TSMC حاکی از آن است که درآمد حاصل از فروش این شرکت در زمینه کالاهای تلفیقی که گفته شد، 47 میلیارد دلار بوده است.

همچنین گزارش مالی منتشر شده از سه ماهه اول سال 2021 خبر از درآمد 13 میلیارد دلاری این شرکت می دهد. که در مقایسه با سال قبل با افزایش 16.7 درصدی همراه بوده است. همچنین مبلغ 5 میلیارد دلار به عنوان سود خالص توسط این کمپانی ثبت شده است.

گفته می شود که حقوق سالانه رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت با رشد 44 درصدی به 15 میلیون دلار می رسد.

سود این شرکت بیشتر در زمینه فروش محصولاتی مانند گوشی های هوشمند، تبلت های با کارایی بالا، اینترنت اشیا و سیستم های الکترونیکی به ویژه پردازنده و پردازشگر ها می باشد. فروش این شرکت در سال گذشته با 25.17 درصد افزایش رکورد جدیدی را در تاریخ ثبت کرده است.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.