رندر گلکسی A22 سامسونگ منتشر شد

پیش از این گفتیم که گوشی جدید خانواده محبوب A سامسونگ با نام Galaxy A22 در BIS هند دیده شده است. هم اکنون نیز رندر این محصول در دسترس کاربران قرار گرفته است. این رندر خبر از دوربین اصلی چهارگانه و ناچ قطره‌ای تعبیه شده در نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی می دهد. همراه چیکاو باشید.

به نقل از GsmArena، تصاویر غیر رسمی منتشر شده از گوشی Galaxy A22 که به تازگی توسط یکی از سازندگان لوازم جانبی ارائه شده است نشان می دهد که طیف‌ رنگی این محصول شباهت زیادی با گلکسی F62 و گلکسی M62 دارد.

در پنل پشتی ابن دستگاه محفظه دوربین چهارگانه به چشم می خورد. احتمالا فلاش LED مانند گوشی گلکسی A12 کمی پایین تر از دوربین جایگذاری شده باشد.

در ماه گذشته برخی از مشخصات این تلفن هوشمند توسط The Elec منتشر شد. به گفته The Elec، دوربین چهارگانه به کار گرفته شده در این دستگاه شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسلی،دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دو لنز عمق سنج و ماکرو دو مگاپیکسلی می باشد. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی استفاده شده است. براساس این ادعا به نظر می رسد که دوربین گلکسی ای ۲۲ دقیقا مشابه گلکسی ای ۲۱ اس است.

همان طور که در پنل جلویی این گوشی دیده می شود، برای جایگذاری دوربین سلفی از ناچ قطره‌ای استفاده شده است که ظاهر زیباتری را نسبت به حفره ایجاد می کند.

گوشی گلکسی A22 سامسونگ مانند سایر محصولات عرضه شده این کمپانی در سال 2021، در دو نسخه مختلف 4G و 5G روانه بازار می شود. تاکنون اطلاعات بیشتری درباره سایر جزئیات و قیمت این گوشی منتشر نشده است. اما با مقایسه این محصول با Galaxy A32 به عنوان اولین محصول زیر ۳۰۰ یورو که از فناوری 5G پشتیبانی می کند،انتظار می‌رود که قیمت حدودی گوشی گلکسی ای 22 سامسونگ 230 یورو باشد

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.