به روز رسانی رابط کاربری OneUI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 برای گوشی گلکسی A31 ارائه شد

همان طور که می دانید کمپانی سامسونگ در ارائه اندروید 11 برای گوشی های خود بسیار موفق و فعال بوده و به همین دلیل عملکرد مطلوبی داشته است. هم اکنون این کمپانی برای گوشی پر فروش خود یعنی Galaxy A31 نیز آپدیت اندروید 11 با رابط‌کاربری OneUI 3.1 ارائه کرده است. همراه چیکاو باشید.

بالاخره یک سال بعد از معرفی گوشی سامسونگ ای 31 به روزرسانی اندروید 11 برای این دستگاه منتشر شد. سیستم عامل پیش فرض این محصول از نوع اندروید ١٠ و رابط‌کاربری OneUI 2.0 در نظر گرفته شده بود. پس از مدتی نیز آپدیت رابط‌کاربری OneUI 2.5 را دریافت کرد.

سرانجام به نقل از SamMobile، گوشی گلکسی A31 سامسونگ نیز در گروه گوشی های مجهز به رابط‌کاربری OneUI 3.1 بر پایه‌ اندروید 11 اضافه شد. آخرین پچ امنیتی ماه آوریل نیز به همراه این به روزرسانی عرضه شده است. بنابراین کاربران استفاده کننده از گوشی A31 سامسونگ با دریافت و نصب این به روزرسانی با آپدیت کاملا جدیدی از گوشی خود روبرو خواهند شد.

به نظرم می رسد که نسخه نصبی این به روزرسانی با حجم 2036 مگابایت هم اکنون از کره جنوبی آغاز شده است.

گفته می شود که این به روزرسانی تغییراتی در  طراحی رابط‌کاربری و آیکون‌های تازه‌سازی شده، حباب‌های چت، امکانات جدید پیام‌رسانی، بهینه‌سازی عملکرد کلی گوشی و…  ایجاد می کند.

انتظار می رود که به زودی نسخه بروزرسانی رابط کاربری OneUI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 برای Galaxy A31، در سطح جهانی عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.