سری Vivo V21 در تاریخ 7 اردیبهشت معرفی می شود

پوستر رسمی منتشر شده توسط ویوو خبر از انتشار سری Vivo V21 در تاریخ 27 آوریل یا 7 اردیبهشت ماه را می دهد. در این تاریخ قرار است دو گوشی جدید ویوو با نام های Vivo V21 و Vivo V21e رونمایی شوند. به نقل از Gizchina، در این رویداد سه محصول جدید معرفی می شوند. اما هنوز وجود نسخه پرو توسط این کمپانی تایید نشده است. همراه چیکاو باشید.

ویوو وی 21 قرار است با صفحه نمایش AMOLED و وضوح +FHD به همراه نسبت تصویر ٢٠:٩ ارائه شود. در بالای صفحه نمایش محفظه دوربین سلفی به صورت یک ناچ قطره ای دیده می شود. از ویژگی های ظاهری و فیزیکی این محصول می توان به ضخامت 7.3 میلی متر و طراحی فریم مشابه آیفون های 2021 اشاره کرد.

گفته می شود که پردازنده به کار گرفته شده در این دستگاه از نوع دیمنسیتی 800U با پشتیبانی از فناوری 5G می باشد.

ویوو اعلام کرده است که به لطف بهینه سازی های انجام شده در رابط کاربری های این محصول، عملکرد آن با رم 8 گیگابایت مشابه رم 11 گیگابایتی می باشد. حداقل فضای ذخیره سازی داخلی که ویوو برای گوشی V21 در نظر گرفته است، 128 گیگابایت می باشد.

گوشی ویوو V21 در این محدوده قیمتی دارای دوربین منحصر به فرد و جذابی می باشد. در تیزر های قبلی گفته شده بود که دوربین اصلی و سلفی این دستگاه به لرزشگیر اپتیکال مجهز می شوند. محفظه دوربین تعبیه شده در پنل پشتی میزبان لنز های 64 و 8 و 2 مگاپیکسلی می باشد. این دوربین سه گانه علاوه بر لنز اصلی از لنز فوق عریض و ماکرو نیز برخوردار است.

انتظار می رود که گوشی Vivo V21 با قیمت 335 دلار در بازار های هند به فروش برسد.

گرچه اعلام شده است که گوشی ویوو وی 21 ای نیز در تاریخ 7 اردیبهشت معرفی می شود اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره این دستگاه منتشر نشده است. از طرفی گرچه ویوو هنوز به طور رسمی گوشی Vivo V21 SE را معرفی نکرده است اما نام آن در لیست گوگل پلی دیده شده است. رندر قاب جلویی این دستگاه که در گوگل پلی قرار دارد خبر از یک ناچ قطره ای برای دوربین‌ سلفی را می دهد. از دیگر ویژگی های در دسترس این دستگاه می توان به پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 11 به صورت پيش فرض، تراشه اسنپدراگون 720G، 8 گیگابایت رم، وضوح +FHD نمایشگر اشاره کرد.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.