گوشی سامسونگ گلکسی A22 4G در سازمان ملی استاندارد هند دیده شده است

کمپانی سامسونگ در تلاش است تا مدل های متنوعی از گوشی های سری A را متناسب با تمام سلایق ارائه کند. چندی پیش شاهد معرفی دو گوشی محبوب خانواده A سامسونگ با نام های Galaxy A52 و Galaxy A72 بودیم. این دو گوشی که با استقبال خوبی از طرف کاربران رو به رو شدند، توانسته اند که محبوبیت این خانواده سامسونگ را حفظ کنند. هم اکنون گفته می شود که گوشی اقتصادی سامسونگ با نام Galaxy A22 در سازمان ملی استاندارد هند (BIS) مشاهده شده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد یک گوشی مقرون به صرفه از خانواده A را روانه بازار کند. همراه چیکاو باشید.

به تازگی شماره  SM-A225F در BIS و فهرست آزمایش HTML5  دیده شده است. هنوز اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر نشده است.

احتمالا A22 4G با پشتیبانی از دو سیم کارت ارائه شود. به نظر می رسد که سیستم عامل پیش فرض به کار گرفته شده در این دستگاه اندروید 11 می باشد.

بر اساس شایعات احتمالا در پنل پشتی شاهد محفظه دوربین‌ چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و ماکرو باشیم. احتمالا دوربین سلفی تعبیه شده در نمایشگر به لنز 13 مگاپیکسلی مجهز باشد.

براساس انتظارات، پیش بینی می شود که گوشی ای 22 فایو جی سامسونگ در دو نسخه رم و حافظه داخلی و چهار رنگ سفید، خاکستری، بنفش و سبز روشن در دسترس کاربران قرار گیرد. با وجود اینکه تاکنون قیمت رسمی این گوشی اعلام نشده است اما احتمال می رود که با قیمت ۲۲۹ یورو، یعنی از گلکسی A32 5G ارزان‌تر، عرضه شود. براین اساس پیش بینی می شود که تراشه‌ی استفاده شده در این گوشی احتمالا از نوع دایمنسیتی 700 یا 720 مدیاتک یا اسنپدراگون 480 با پشتیبانی از فناوری 4G ساخت کوالکام باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.