یک تولید کننده چینی قصد دارد که گوشی پرچمدار کوچک 5.9 اینچی عرضه کند

بر اساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است به نظر می رسد که یک شرکت چینی قصد دارد گوشی پرچمداری تولید کند که اندازه نمایشگر آن 5.9 اینچ است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به باتری ۴ هزار میلی آمپری و دوربین ۶۴مگاپیکسلی اشاره کرد. همراه چیکاو باشید.

به نقل از Gizmochina، در حال حاضر بسیاری از گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ ارائه می شوند. اخیرا چند گوشی با صفحه نمایش 6. 1 و 6.2 اینچی معرفی شد. به عنوان مثال موبایل سونی اکسپریا ۵III که به تازگی رونمايی شده است، از صفحه نمایش 6.1 اینچی بهره می برد. البته این دستگاه هنوز روانه بازار فروش نشده است.

براساس گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده است،یک کمپانی چینی قصد دارد که یک کوشی پرچمدار با صفحه نمایش کوچک معرفی کند.

به نقل از یک افشا کننده فناوری معتبر در چین، به نام دیجیتال چت استیشن، در میکروبلاگ ویبو برخی از مشخصات این گوشی پرچمدار کوچک چینی را بدون ذکر نام شرکت سازنده، افشا کرده است.

به گفته دیجیتال چت استیشن، این گوشی با نمایشگر ۵.۹ اینچی آمولد با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ارائه می شود. درباره دیگر مشخصات صفحه نمایش این دستگاه اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

این پرچمدار کوچک مرموز از پردازشگر اسنپ دراگون ۸۸۸ و حافظه داخلی UFS۳.۱  بهره می برد. باتری 400 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی در این دستگاه گنجانده شده است. 

با وجود اینکه تعداد و نوع دوربین های به کار گرفته شده در این دستگاه مشخص نیست اما گفته می شود که لنز اصلی 64 مگاپیکسلی می باشد.

احتمالا این گوشی پرچمدار کوچک چینی با سیستم عامل اندروید 11 اجرا شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.