ویوو به بزرگترین فروشنده گوشی در چین تبدیل شد

با افزایش بازار فروش گوشی های هوشمند در چین، ویوو از اوپو پیشی گرفت و به بزرگترین فروشنده گوشی هوشمند در این کشور تبدیل شد. همراه چیکاو باشید.

هم اکنون که تا حدودی بیماری کرونا در کشور چین فروکش کرده است، میزان خرید گوشی های هوشمند نیز در این کشور افزایش یافته است. در همین بین، برند ویوو از اوپو سبقت گرفت و توانست لقب بزرگترین فروشنده گوشی هوشمند چین را از آن خود کند.

در اوایل ماه گذشته میلادی، اوپو گزارشی را منتشر کرد مبنی بر اینکه، برای اولین بار در ژانویه 2021 توانسته است با شکستن رکورد هوآوی و پیشی گرفتن از او به برند شماره یک گوشی های هوشمند چینی تبدیل شوند. در حال حاضر، براساس گزارشی که به تازگی توسط Counterpoint، منتشر شده است، ویوو توانسته است که رکورد اوپو را در فروش گوشی بشکند. گفته می شود که Vivo به لطف گوشی های مقرون به صرفه سری S و Y، موفق به کسب این جایگاه شده است.

آمار های اعلام شده برای تاریخ 28 مارس 2021،نشان دهنده سهم 24 درصدی ویوو از بازار در بازار چین در مقایسه با سهم 21 درصدی اوپو و 15 درصدی هوآوی می باشد. بر این اساس، این برند از ژانویه تاکنون با 4 درصد رشد سهم در بازار همراه بوده است. همچنین با توجه به آمار و اطلاعات منتشر شده، 76 درصد فروش این برند چینی در فوریه 2021، شامل گوشی هایی است که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند.

همچنین gizmochina، معتقد است که،  با احتساب سهم ۰.۵ درصدی ویوو در سال ۲۰۱۹، این یک پیشرفت و موفقیت بزرگ به حساب می آید. دلیل این موفقیت چشمگیر تولید دستگاه هایی که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند، از جمله ویوو Nex 3 و محصولات دیگر از سری X ،S ،Y و NEX می باشد.

حال باید منتظر ماند تا عملکرد ویوو و سایر برند ها را در چند ماه آینده دید. همچنین این سوال پیش می آید که آیا ویوو قادر است جایگاه اول خود را در سه ماهه بعدی نیز حفظ کند یا مانند اوپو در کمتر از دو ماه این جایگاه را از دست می دهد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.