طراحی آیفون 13 ضخیم تر از آیفون 12 است

با نزدیک شدن به زمان عرضه محصولات جدید اپل، اخبار و شایعات فراوانی در مورد محصولات جدید اپل به گوش می رسد. اگرچه شخصیت اصلی بیشتر این اخبار در مورد عرضه آیپد و سایر محصولات اپل است، اما آیفون 13 نیز دور از چشم ها نمانده است. به تازگی، طرحی از آیفون 13 پرو مکس به بیرون درز کرده که طراحی کلی آیفون 13 پرو مکس را نشان می دهد. با مشاهده این طرح می توان دریافت که این گوشی هوشمند همچنان به طراحی کلاسیک خود ادامه خواهد داد.

ماژول مستطیل دوربین های عقب کماکان در گوشه بالا سمت چپ بدنه قرار گرفته است. اما نسبت به نسل قبلی  ماژول دوربین بزرگتر و محدب تر شده است. دکمه پاور نیز کمی برجسته تر شده است. این امر به پیش بینی های اخیر آقای Kuo Ming-Chi بسیار نزدیک است. نخستین بار وی افشا کرد که اپل نسخه Pro آیفون خود را به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ارتقا می دهد. این بدین معنی است که اندازه سنسور دوربین بزرگتر خواهد بود. در نتیجه مساحت و ضخامت کلی گوشی نیز به طور طبیعی افزایش می یابد.

طراحی آیفون 13 - چیکاو

آیفون 13 ضخیم تر از نسل قبلی

علاوه بر این، بر اساس این طرح ضخامت بدنه iPhone 13 Pro Max نسبت به نسل قبلی خود در حدود 0.2 میلی متر افزایش یافته است. البته می توان گفت این ضخامت آن قدر نیست که به چشم بیاید. با این وجود، همین افزایش کم ضخامت می تواند فضای داخلی بزرگتری در اختیار طراحان قرار دهد که بیشتر به اضافه شدن ظرفیت باتری کمک می کند.

براساس شایعات سری آیفون 13 پرو با صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می شود. همچنین قرار است ظرفیت باتری نیز ارتقا یابد. آیفون 13 اولین محصول اپل است که از نرخ تازه سازی بیش از 60 هرتز استفاده می کند. از آنجا که قرار است ظرفیت باتری افزایش یابد پس مشکل خاصی را در این زمینه شاهد نخواهیم بود.

با این حال، قابل توجه ترین تغییر در آیفون 13 مربوط به اندازه ناچ کوچکتر آن است. از ابتدای امسال اخباری مبنی بر استفاده از ناچ کوچکتر در سری آیفون 13 منتشر شده بود. کاهش اندازه ناچ در مدل Pro Max بیشتر است و مدل مینی آیفون 13 از کاهش اندازه ناچ کمتری برخوردار است. قرار است اپل نسبت صفحه نمایش به بدنه آیفون 13 را بهبود بخشد.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.