گلکسی کوانتوم 2 با تجهیز به تراشه‌ امنیتی کوانتومی معرفی شد

گوشی گلکسی کوانتوم 2 با بهره گیری از تراشه کوانتومی QRNG (مخفف Quantum Random Number Generator) عرضه می شود. بهره گیری این محصول از تراشه کوانتومی با ساختن تصادفی شماره‌ها در بخش‌های مختلف، امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم می کند،به این صورت که دستیابی به اطلاعات شخصی برای دیگران بسیار دشوار خواهد بود. این تراشه کوانتومی با مساحت ۶.٢۵ میلی متر، امنیت حساب های بانکی کاربران را در برابر حملات سایبری تأمین خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

به نقل از Gizmochina، این دستگاه با نام Galaxy A82 در سطح جهانی معرفی خواهد شد. گوشی گلکسی A82 به عنوان نسل بعدی گوشی گلکسی A80 شناخته می شود.

گوشی گلکسی کوانتم 2 با بهره گیری از اینترنت ۵G به صورت SA/NSA/Sub-6، با جرم ١٧۶ گرمی و ضخامت ٨.١ میلی‌متری ارائه می شود. صفحه نمایش به کار گرفته شده در گوشی 6.7 اینچی است. باتری گنجانده شده در این دستگاه 4500 میلی آمپر ساعتی می باشد. گرچه فریم این گوشی مانند گلکسی A80 همچنان فلزی است، اما پلاستیک به کار گرفته شده در قاب پشتی، پسرفت بزرگی نسبت به نسل قبلی خود به حساب می آید.

این گوشی با برخورداری از پنل نمایشگر  Dynamic AMOLED 2X، در سطح پرچمداران سامسونگ قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش می توان به پشتیبانی از وضوح +WQHD، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و بیشینه‌ روشنایی ١٢٠٠ نیتی اشاره کرد.

در بخش نرم افزار غنی این دستگاه می توان به بهره مندی از رابط‌کاربری OneUI 3.1 بر پایه‌ اندروید ١١ اشاره کرد که امکان دریافت به روزرسانی بزرگ دیگر را برای کاربران فراهم می کند.

گلکسی کوانتوم 2

گلکسی کوانتوم 2 با پردازنده اسنپدراگون +٨۵۵ و رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت با بهره گیری از کارت حافظه‌ جانبی تا سقف ١ ترابایت ارائه می شود.

در محفظه دوربین یه گانه تعبیه شده در پنل پشتی یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور مامرو و فوق عریض 5 و 12 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. دوربین سلفی جایگذاری شده در حفره صفحه نمایش وضوح 10 مگاپیکسلی ارائه می دهد.

باتری جایگذاری شده در این گوشی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی بود که توانایی حداکثر شارژ 25 واتی دارد. اما شارژر قرار داده شده در جعبه محصول 15 واتی می باشد. برای دریافت شارژر 25 واتی باید هزینه جداگانه ای پرداخت کرد.

در نهایت این گوشی در 23 آوریل در کشور کره جنوبی با قیمت 652 دلار راهی بازار می شود.

سامسونگ هنوز بیانیه ی رسمی مبنی بر عرضه این گوشی با عنوان گلکسی ای ٨٢ ارائه نکرده است. اما به نظر می رسد که به زودی این اتفاق رخ دهد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.