رویداد معرفی قوی ترین گلکسی در تاریخ 8 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

احتمالا گوشی های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۲ سامسونگ در تاریخ 8 اردیبهشت ماه معرفی می شوند. همراه چیکاو باشید.

گفته می شود که قدرتمندترین گوشی های کره ای سامسونگ با نام های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۲ سامسونگ در تاریخ 8 اردیبهشت ماه طی رویداد رسمی سامسونگ معرفی می شوند.

پس از اینکه در اوایل سال 2021 میلادی شاهد مراسم معرفی گوشی گلکسی S21 بودیم، انتظار نمی رفت که قبل از تابستان شاهد رویداد و مراسم جدیدی از این شرکت کره ای باشیم. اما سامسونگ به طور غیرمنتظره ای اعلام کرده است که مراسم گلکسی آنپکد در تاریخ 8 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به نقل از فون آرنا، سامسونگ این رویداد را با شعار « قوی ترین گلکسی» نامگذاری کرده است. بر همین اساس به نظر می رسد که گوشی جدید سامسونگ با قابلیت های بیشتر و قدرتمند تر از گلکسی اس 21 ارائه شود.

همچنین اگر سامسونگ قصد نداشته باشد در این رویداد گلکسی معرفی کند ممکن است، لپ تاپ ویندوزی خود را رونمایی کند. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار بر روی طراحی یک لپ تاپ ویندوزی با تراشه اگزینوس و پردازنده گرافیکی AMD است. همچنین گفته می شود که این محصول در نیمه دوم سال میلادی جاری و پس از معرفی گلکسی نوت روانه بازار شود. اما سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی نوت امسال عرضه نمی شود.

به همین دلیل به نظر می رسد که سامسونگ در رویداد پیش رو قصد دارد از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ رونمایی کند. این مراسم ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت ایران به صورت آنلاین برگزار خواهد شد که برای تماشا می توان به وب سایت این کمپانی مراجعه کرد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.