عمر باتری گوشی می 11 لایت در تست های GsmArena مشخص شد

گوشی Mi 11 Lite دو هفته پیش در مراسم بزرگ ‌شیائومی رونمایی شد. این محصول اقتصادی با بهره گیری از اینترنت 5G و صفحه نمایش با ضخامت 6.8 میلی‌متری توانست توجه کاربران را به خود جلب کند. هم اکنون عمر باتری این دستگاه در تست های GsmArena مشخص شده است. همراه چیکاو باشید.

گوشی می 11 لایت به باتری 4250 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 33 واتی مجهز شده است. نتایج حاصل از تست این دستگاه کاملا با باتری و سخت افزار آن متناسب است.

در قسمت اول تست، باتری این گوشی در حالت آماده کار با رفرش ریت 60 هرتزی توانست حدود 113 ساعت دوام بیاورد. فعالیت های انجام شده در این مرحله شامل 14 ساعت وب‌گردی، 17 ساعت پخش ویدئو و 22:30 ساعت تماس 3G می باشد.

در قسمت دوم با افزایش رفرش ریت به 90 هرتز، و در حالت آماده به کار گوشی توانست 102 ساعت دوام داشته باشد. در این مرحله نیز 12 ساعت به وب گردی و 14:30 ساعت پخش ویدئو اختصاص داده شد.

براساس تست های انجام شده بازدهی و دوام باتری گوشی Mi 11 Lite عملکرد رضایت بخشی را ارائه می دهد.

سرعت شارژ این گوشی برای تامین 85 درصد از ظرفیت آن، در طی نیم ساعت و برای تامین ظرفیت 100 درصدی، 64 دقیقه به طول می انجامد. این عملکرد برای باتری 4250 میلی آمپر ساعتی جایگذاری شده در این دستگاه مناسب می باشد.

مدت زمان پر شدن 85 درصد ظرفیت باتری می 11 لایت در مقایسه با Redmi Note 10 که از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع مشابه بهره می برد، کمتر است و با گوشی POCO F3 عملکرد مشابهی را ارائه می دهد. 

نتايج حاصل شده برای این دستگاه بسیار مطلوب بوده و می توان بر روی بخش باتری این تلفن حساب ویژه ای باز کرد. ذکر این نکته لازم است که تراشه‌ی 5 نانومتری اسنپدراگون ۷۸۰ به کار گرفته شده در این دستگاه مصرف شارژ کمی ندارد همچنین طراحی خوش دست این گوشی و قدرت باتری در کنار هم و به خوبی ارائه شده اند.

آخرین اخبار شیائومی را در چیکاو دنبال کنید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.