سونی می‌خواهد محبوب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن را به عنوان بازی های موبایل منتشر کند

به تازگی سونی اعلام کرده است قصد دارد بازی های پلی استیشن را به سمت گوشی های موبایل سوق دهد. با چیکاو همراه باشید.

اخیراً سونی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده است که می خواهد برای انتشار بازی های محبوب این شرکت بر روی پلتفرم موبایل مدیری در این زمینه استخدام کند:

از میان مسئولیت های شغلی زیر استخدام می کنیم:

شما باید به عنوان رهبر یک واحد تجاری چشم انداز، مأموریت و استراتژی توسعه بازی های موبایل را در استودیوی PlayStation ارتقا داده و مسئولیت هدایت و موفقیت و سودآوری این امر را بر عهده بگیرید.

با توجه به اهداف رشد، نیازهای منابع و KPI، بتوانید یک طرح مدون 3-5 ساله برای بازی های گوشی موبایل  ایجاد و اجرا کنید.

ضمن به تحقق رساندن اهداف مورد نظر در درآمد و سودآوری، مراحل توسعه را پله به پله مدیریت کنید.

ورود سونی به بازی های موبایل

 

در حال حاضر نینتندو و بلیزارد وارد پلتفرم موبایل شده اند

در واقع، بسیاری از سازندگان بازی های کنسولی اکنون در تلاشند تا وارد بازار بازی های موبایل شوند. به عنوان مثال، نینتندو به طور سنتی بر روی بازی هایی تمرکز می کند که از ویژگی های منحصر به فرد کنسول های خود استفاده می کنند. اما تغییرات در بازار بازی های موبایل و توسعه آن در اوایل سال 2010 باعث شد سازندگان کنسول های بازی در استراتژی خود تجدید نظر کنند. بنابراین Satoru Iwata مدیر شرکت نینتندو استراتژی ویژه ای را برای ورود به بازار بازی های موبایل در نظر گرفته است. از سال 2015، نینتندو وارد عرصه تولید بازی های موبایل شده است. بنابراین نباید تعجب کرد که برخی از بازی های آنها در فروشگاه App store  و فروشگاه Google Play در صدر بازی های پر دانلود قرار گرفته اند. به هر حال، این بازیها حتی در مجموع بیش از 100 میلیون دلار درآمد را برای شرکت سازنده به ارمغان آورده است.

ورود سونی به بازی های موبایل

در نوامبر سال 2020 میلادی، Blizzard اعلام کرد که Warcraft، StarCraft و Overwatch را به تلفن همراه می آورد.

Blizzard همچنین خلاقیت خود را بر ارائه چندین بازی جدید در گوشی های موبایلی در سال های آینده معطوف کرده است. و امتیازات ویژه ای مخاطبان بازی های موبایل، کنسول و رایانه های شخصی در نظر گرفته است.

ما مصمم هستیم که هم برای کاربران فعلی خود و هم برای صدها میلیون گیمر در سراسر جهان که هنوز بازی های ما را انجام نداده اند، بازی های جذاب موبایلی را ارائه دهیم.

همانطور که مشاهده می کنید، تمام سازندگان بازی های کنسول بزرگ به تدریج توجه بیشتری به بازار بازی های موبایل دارند. از این لحاظ، PlayStation به تازگی و به درستی در مسیر قرار دارد.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.