گوشی شیائومی می میکس 4 معرفی خواهد شد

منابع موثق مختلفی، اطلاعاتی درباره طراحی گوشی شیائومی میکس 4 منتشر کرده اند. این اطلاعات در راستای طراحی صفحه نمایش و جایگذاری دوربین سلفی در زیر نمایشگر می باشد که در ادامه به آنها می پردازیم. با چیکاو همراه باشید.

همانطور که در وب‌سایت gizchina، دیده می شود، افشاگر معروف، Ice Universe، در توییتر خود تصاویر مفهومی از گوشی می میکس 4 ارائه داده است. براساس این تصویر، طراحی صفحه نمایش این دستگاه، شاخص بود و به صورتی است که لبه پایینی به حداقل اندازه ممکن کاهش یافته است.

همچنین Ice Universe معتقد است ک دوربین سلفی در زیر نمایشگر تعبیه شده است. به علاوه احتمالا همان طور که در سایر پرچمدار های شیائومی دیدیم، صفحه نمایش در لبه ها خم شود.

همچنین Xiaomiui ادعا می کند که طراحی گوشی شیائومی می میکس 4 بسیار زیبا بوده و از نظر سخت افزاری نیز، ویژگی های شیائومی می 11 اولترا را به ارث می برد. در این منبع نیز به طراحی دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش با پشتیبانی از فناوری 5G mmWave اشاره شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره گوشی پیشرفته شیائومی می میکس 4 باید منتظر اعلامیه رسمی این کمپانی باشیم. هنوز مشخص نیست که این شرکت چینی در ارائه دوربین سلفی پنهان شده زیر صفحه نمایش موفق باشد یا خیر. البته با توجه به اطمینان زیاد آیس یونیورس، و با توجه به موثق بودن این منبع خبری، انتظار داریم که می میکس از این قابلیت برخوردار باشد.

اخبار شیائومی را در چیکاو دنبال کنید.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.