اولین عکس های واقعی از گوشی گلکسی A82 سامسونگ منتشر شد

اولین عکس های واقعی افشا شده از گوشی گلکسی A82 سامسونگ در ویبو خبر از طراحی دوربین سه گانه در پنل پشتی آن می دهد. همراه چیکاو باشید.

همان طور که می دانید گوشی گلکسی A82 سامسونگ به زودی رونمایی خواهد شد. امروز اولین عکس های واقعی این محصول در وبیو قرار گرفت. براساس این تصاویر، طراحی این دستگاه تقریبا مشابه مدل های قبلی سامسونگ می باشد. برخی شایعات حاکی از آن است که گوشی گلکسی A82 در برخی کشور ها با نام Quantum2 عرضه شود. سامسونگ در طراحی دوربین این تلفن هوشمند، فناوری دوربین چرخان را به کار نگرفته است و این دستگاه تنها از نظر اسمی جانشین Galaxy A80 می باشد.

هم چنین جی‌اس‌ام‌آرنا نیز درباره دوربین سلفی این دستگاه چنین نوسته است که، صفحه نمایش به صورت کامل و یکدست نبوده و بخش کوچکی از آن به میزبانی از دوربین جلو گوشی اختصاص داده شده است. محفظه دوربین سلفی به صورت حفره در قسمت بالایی نمایشگر جایگذاری شده است. از دیگر ویژگی های نمایشگر می توان به فناوری 2.5 بعدی آن اشاره کرد که لبه های صفحه نمایش به صورت اندکی خمیده طراحی شده است.

پنل پشتی گوشی Galaxy A82 کاملا مسطح بوده و تنها محفظه دوربین سه گانه در این قسمت برآمدگی ایجاد کرده‌ است. در کنار دوربین های سه گانه یم فلاش LED نیز به‌چشم می خورد.

با وجود اینکه تصاویر منتشر شده از گوشی گلکسی ای 82،اطلاعات سخت افزاری محصول را ارائه نمی دهد اما انتظار می رود که سامسونگ در ساخت این گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی سوپر امولد، تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.