سنسور شیفت؛ فناوری آینده دوربین گوشی های سامسونگ

فناوری لرزشگیر سنسور شیفت در واقع ابتدا در گوشی آیفون 12 ‍‍‍‍پرو مکس دیده شد. حال به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد. گوشی های پرچمدار آینده اش را به قابلیت سنسور شیفت مجهز کند. با چیکاو همراه باشید.

فناوری سنسور شیفت کارایی لرزشگیر و کیفیت تصویر را ارتقا می دهد. له نظر می رسد که سامسونگ نیز مانند اپل در حال کار کردن بر روی این فناوری است. شاید این موضوعی باشد که سامسونگ همکاریش را با olympus آغاز کرده است. لرزشگیر اپتیکال مدت هاست که فناوری ضروری برای گوشی های پرچمدار سامسون و حتی برخی میان رده های آن محسوب می شود. اما این تکنولوژی تنها لنز را تثبیت می کند.

قابلیت سنسور شیفت یک روش دیگری است که به کمک آن سنسور دوربین قابلیت تحرک دارد. از این طریق لرزش های تصویر کاهش پیدا می کند و شاهد کیفیت بهتری خواهیم بود. گر چه ممکن است تا معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ شاهد این فناوری نباشیم، اما قطعا سامسونگ در سال های آتی به پیشرفت های مهمی در این زمینه می رسد. چرا که با معرفی سری های جدید پرچمداران سامسونگ مخصوصا سری S هربار شاهد پیشرفت های چشمگیری در بخش دوربین هستیم و بنظر می رسد که سامسونگ نیز برای پرچمداران بعدی خود قصد دارد تمام تلاش خود را به کار گیرد.

المپوس امکان دارد در آینده با سامسونگ برای توسعه های دوربین گوشی های موبایل سامسونگ همکاری کند. از آنجایی که المپوس در زمینه سنسور شیفت بسیار مهارت دارد، می تواند گزینه مناسبی برای همکاری باشد. هنوز اخبار در این حوزه تایید نشده است و باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه اقدامی انجام خواهد داد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.