تاریخ رویداد بعدی اپل توسط دستیار سیری این شرکت فاش شد

اخیرا شایعات زیادی درباره تاریخ برگزاری رویداد فصل بهار کمپانی اپل منتشر شده بود. پس از گمانه زنی های مختلف در این زمینه، دستیار سیری این شرکت تاریخ رویداد بعدی را افشا کرد. تاریخ این رویداد در حالی گفته شده است که اپل هنوز آن را تایید نکرده است. گفته می شود که تاریخ این مراسم ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ می باشد. همراه چیکاو باشید.

به نقل از MacRumors، اگر از سیری سوال بپرسید که تاریخ رویداد اپل چه زمانی است به شما پاسخ می دهد که یک رویداد ویژه سه شنبه آینده، یعنی در تاریخ 31 فروردین ماه برگزار خواهد شد. ابن دستیار صوتی تاریخ مراسم فصل بهار اپل را فاش کرده است. پیش از این نیز کمپانی اپل خبر از برگزاری رویداد WWDC به صورت آنلاین در تاریخ آن را 17 خرداد ماه داده بود. 

سیری اعلام کرده است که این رویداد در مکان اپل پارک در کوپرتینو کالیفرنیا برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این مراسم به صورت حضوری انجام شود یا با توجه به شرایط، به صورت انتشار یک ویدئو از پیش ضبط شده توسط اپل باشد که در شبکه های اجتماعی و کانال های رسانه ای این شرکت منتشر می شود. 

گرچه سیری بجز تاریخ رویداد اطلاعات دیگری درباره محصولات جدیدی که قرار است در این رویداد رونمایی شود را فاش نکرده است اما انتظار می رود که در این مراسم آیپد پرو نسخه 2021 ، اپل تی وی جدید و ایرتگ ها معرفی شوند. برخی از شایعات نیز خبر از معرفی iMac و مک بوک های جدید اپل را می دهند. اما معلوم نیست که این محصولات همگی با یکدیگر معرفی شوند یا خیر.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.