احتمالا امسال گوشی 5G اچ تی سی، روانه بازار فروش می شود

برخی از شایعات حاکی از آن است که، تا چند ماه آینده یک مدل گوشی 5G و تعدادی محصول واقعیت مجازی و واقعیت افزوده رونمایی خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

برخلاف شرکت ال جی که بخش تولید گوشی خود را تعطیل کرد، اچ تی سی همچنان در این زمینه فعالیت داشته و گفته می شود که به زودی گوشی جدید خود را که از فناوری 5G پشتیبانی می کند را، معرفی خواهد کرد.

منابع ناشناس، اعلام کرده اند که شرکت اچ تی سی، قصد دارد علاوه بر معرفی محصولات خود در زمینه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، سری جدید گوشی های هوشمند 5G خود را نیز روانه بازار فروش کند. فروش این محصولات می تواند درآمد خوبی را برای این شرکت به دست آورد.

به نقل از gizmochina، اخیرا قیمت گوشی HTC U20 5G،توسط سازندگان آن کاهش یافته و هم اکنون این محصول با قیمت 492 دلار در بازار بفروش می رسد. گرچه این تلفن با تراشه قدرتمند تر و حافظه داخلی بیشتر و صفحه نمایش با کیفیت تری نسبت به گوشی Desire 21 Pro 5G ارائه می شود اما قیمت هر دو گوشی در بازار به هم نزدیک است.

گجت‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی از برند اچ تی سی، با کاربرد آموزشی، کاری و ارتباطی برای فعالیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات به دلیل تجاری شدن، در دسترس متقاضیان زیادی قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که این محصولات جدید، عضوی از خانواده Vive باشند.

گفته می شود که محصولات جدید اچ تی سی، تا سه ماه آینده عرضه خواهند شد. اما به دلیل مشکلات تولید تراشه ممکن است که با تأخیر رونمایی شوند. به نظر می رسد که تلفن های این برند ابتدا در تایوان و سپس در بازار های جهانی در دسترس کاربران قرار گیرد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.