تبلیغ سایت در صفحه اول گوگل با سایت جی ادز

اگر در زمینه تبلیغات اینترنتی مشغول هستید، حتماً تا به حال روش‌های مختلفی را برای بیشتر دیده شدن امتحان کرده‌اید که ممکن است بنا به استراتژی‌های صورت گرفته‌تان، درصدهای موفقیت مختلفی را تجربه کرده باشید که احتمالاً رضایت‌بخش نیز نبوده است. همانطور که می‌دانید برای جذب بیشتر مخاطب باید روش‌های نوینی را به کار برد که در حال حاضر تبلیغات صفحه اول گوگل از جمله راه‌کارهایی است که اکثر مدیران باتجربه آن را دنبال می‌کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اما تبلیغ صفحه اول گوگل چیست و به چه صورت باید آن را اجرا کرد؟ فرض کنید به دنبال مطلب خاصی در گوگل هستید و کلیدواژه‌تان را در موتور جستجوگر گوگل سرچ می‌کنید. بعد از کلیک بر روی دکمه جستجو لیستی از سایت‌های مربوط به کلیدواژه‌تان به شما نمایش داده می‌شود که اینها همان نتایج ارگاینک گوگل هستند. اما بالاتر از تمامی لینک‌ها چندین لینک دیگر بعنوان لینک‌های ثابت که اصطلاحاً آنها را تبلیغات صفحه اول گوگل می‌نامند، نمایان می‌شود که ما در این مقاله قصد داریم توضیحات مفصلی را درباره‌ی آنها به شما عزیزان بدهیم.

چرا تبلیغات در گوگل اینقدر اهمیت دارد؟

همانطور که حتماً می‌دانید، گوگل معروف‌ترین موتور جستجو است که به صورت روزانه میلیاردها جستجو در آن انجام می‌شود و کاربران زیادی برای رفع و رجوع کردن نیازهای‌شان به آن مراجعه می‌کنند. به همین دلیل برای اینکه یک کسب و کار شانس دیده شدن بیشتری داشته باشد، بهترین تصمیمی که می‌توان گرفت، این است که از تبلیغ صفحه اول گوگل استفاده کرد.

دلایل استفاده از تبلیغ سایت در صفحه اول گوگل

از جمله ویژگی‌های تبلیغ در گوگل، هدفمند بودن آن است. در واقع مدیران سایت‌ها با انتخاب کلمات کلیدی مدنظرشان، آن را با کاربرانی که به دنبال چنین خدماتی هستند، بهینه می‌کنند. این در حالی است که این موضوع تنها دلیل استفاده از تبلیغات در گوگل نیست.

  • کاهش هزینه‌ها و بهینه صرف کردن آن

هزینه کردن برای تبلیغات همیشه به جیب‌تان باز می‌گردد و این موضوع برای تبلیغات در صفحه اول گوگل با شدت بیشتری رخ خواهد داد. از طرف دیگر نیازی به پرداخت هزینه در هر مرحله از تبلیغات گوگل ندارید و فقط کافی است که در مرحله اول پلن مورد نظرتان را انتخاب کنید. با خدمات آژانس تبلیغاتی جی ادز می‌توانید کاهش چشم‌گیری در هزینه های تبلیغاتی داشته باشید.

  • نتایج بدست آمده قابل بررسی است

در نظر داشته باشید که در هر مرحله از تبلیغات صفحه اول گوگل به راحتی می‌توان آمار و جزئیات کلیک را به سمع و نظر خریدار تبلیغ گوگل رساند تا در صورت رضایت یا عدم رضایت بتواند با دست باز تصمیم خود را مبنی بر ادامه یا قطع همکاری لحاظ کند. در صورت استفاده از خدمات جی ادز دسترسی کامل به پنل تبلیغاتی ارائه می‌شود تا تبلیغ دهنده آگاهی کامل از کمپین های تبلیغاتی داشته باشد.

افزایش فروش (دیده شدن)

به طور حتم از جمله دلایل مهم استفاده از تبلیغات گوگل فروش و بازدید بیشتر است و این نوید را به شما مدیران عزیز می‌دهیم که در همان ثانیه‌های اول این امکان را به چشم مشاهده خواهید کرد. در واقع کمتر خدمات این‌چنینی به سوددهی پایینی منجر شده است. جی ادز به عنوان پارتنر گوگل شناخته می‌شود و با تجربه بالای کارشناسان اطمینان بالایی ارائه می‌دهد تا فروش مناسبی از تبلیغات کسب کنید.

  •  پیشی گرفتن از رقبا

همانطور که می‌دانید رقبای شما نیز راه‌های مختلفی را برای افزایش بازدید، بهتر کردن وب‌سایت‌ یا کسب و کارشان امتحان خواهند کرد که در این بین ممکن است تبلیغات صفحه اول گوگل نیز یکی از آنها باشد. پس اگر به دنبال رقابت با همکاران‌تان هستید، انتخاب یک پلن مناسب برای تبلیغات در گوگل راه‌حل مناسبی خواهد بود.

هزینه تبلیغات در صفحه اول گوگل چقدر است؟

قیمت تبلیغ در گوگل بر اساس کیفیت کلمات کلیدی که انتخاب می‌کنید مشخص می‌شود. در واقع این قیمت نه از طرف گوگل، بلکه توسط رقبا و حتی خودتان تعیین می‌شود. به طور مثال برای کلمه کلیدی خرید شال ممکن است شما 1 سنت به ازای هر کلیک پرداخت کنید و رقابای‌تان 2 سنت یا بیشتر در نظر بگیرند. پر واضح است که برای هر کلمه این هزینه می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. هزینه های تبلیغات گوگل دقیقا مانند هزینه های مزایده است که افراد و کیفیت کار در آن نقش مهمی دارند.

در کنار این موارد سایت‌های ارائه دهنده تبلیغات صفحه اول گوگل پلن‌های متفاوتی دارند که شما عزیزان می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید، نوع مناسب آن را انتخاب و استفاده نمایید. به طور حتم با سودآوری که این روش از تبلیغات بر جای خواهد گذاشت، خیلی زود می‌توانید پلن‌های بهتری را انتخاب نمایید.

مزایای بهره مندی از تبلیغات گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل دارای مزیت‌های بی‌شماری است که از جمله مهمترین آنها را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

  • سرعت به نتیجه رسیدن نسبت به سئو

اگر روش استفاده از سئو را برای افزایش بازدید و مشتری‌های سایت‌تان امتحان کرده‌اید، حتماً متوجه شده‌اید که برای به نتیجه رسیدن باید زمان زیادی را منتظر بمانید. این در حالی است که استفاده از تبلیغات گوگل شما را در یک بازه‌ی زمانی کوتاه به نتیجه‌ی دلخواه خواهد رساند و این ویژگی از اهمیت بسیار خوبی برای مدیران وب‌سایت‌ها برخوردار است.

  • امکان مشخص کردن کشور

این ویژگی یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از تبلیغات گوگل است. در واقع شاید علاقه نداشته باشید که تبلیغ‌تان برای آی پی‌هایی جز کشور ایران نمایش داده شود که برای این منظور می‌توانید چنین فعالیتی را به سادگی در پلتفرم گوگل ادز انجام دهید. شرکت تبلیغات گوگل جی ادز می‌‌تواند کمک بسزایی در این زمینه به شما عزیزان داشته باشد.

  • نمایش دائمی تبلیغات

از دیگر مزیت‌های استفاده از تبلیغات صفحه اول گوگل نشان دادن دائمی تبلیغات شما، البته به شرط تمدید پلن‌های خریداری شده در صفحه اول گوگل است.

تبلیغ سایت در صفحه اول گوگل با سایت جی ادز

حال که با تبلیغات صفحه اول گوگل آشنا شده‌ و تصمیم خود را به جهت استفاده از چنین امکانات باارزشی گرفته‌اید، باید به دنبال یک سایت مورد اعتماد برای انجام آن باشید. پیشنهاد می‌کنیم که در این‌باره از خدمات تیم جی ادز بهره ببرید. این تیم تخصصی به خوبی می‌تواند مدیریت اجرای کمپین تبلیغاتی‌تان را برعهده بگیرد و به صورت روزانه نیز با ارجاع یک گزارش شما را از کیفیت کار انجام شده آگاه کند.

سایت جی ادز دارای پلن‌های مختلف تبلیغاتی گوگل است که با توجه به بودجه‌تان سعی می‌کند بهترین مورد را در اختیارتان قرار دهد. استفاده از خدمات تیم جی ادز می‌تواند از قیمت‌های پایین و پلن‌های اقتصادی نیز آغاز شود تا با مشاهده نتایج مناسب، ترغیب به استفاده از دیگر پلن‌های این سایت شوید. گفتنی است که انتخاب سایت جی ادز به چند دلیل، مناسب خواهد بود:

  • قیمت‌های کاملاً معقول و رقابتی.
  • عودت وجه در شرایط مختلف و به صورت کاملاً لحظه‌ای.
  • در نظر گرفتن پروموشن‌ به هر مشتری.
  • شفافیت در کلیه‌ی اجرای مراحل کار.
  • تحویل فوری تمامی سفارشات.

ضمناً ناگفته نماند که جی ادز دارای گواهینامه پارتنری تبلیغ گوگل است که بر همین اساس می‌توان کیفیت کار فوق العاده‌ای را از آن انتظار داشت. در هر حال اگر برای افزایش بازدید و رونق کسب و کارتان ارزش قائل هستید، توصیه می‌کنیم که با استفاده از تیم تخصصی جی ادز تبلیغات صفحه اول گوگل را مدنظر قرار دهید. برای این منظور می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با این تیم باتجربه در تماس باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.