برگشت شرکت ال جی و سامسونگ به بازار لوازم خانگی ایران ممنوع است

به گفته معاون قضایی دادستان کل کشور به دلیل اینکه شرکت های سامسونگ و ال حی در روز های دشوار مردم را تنها گذاشتند حوزه قضایی اجازه بازگشت این دو کمپانی را به بازار لوازم خانگی کشور نمی دهد. همراه چیکاو باشید.

سعید عمرانی در برنامه بازدید از خطوط تولید گروه صنعتی انتخاب در اصفهان، ضمن تاکید بر مبارزه جدی با چاقاق، افزود، قاچاق یکی از مهم ترین موانع موجود بر سر راه رشد و توسعه صنایع می باشد. به همین علت نه تنها در بخش لوازم خانگی بلکه در تمام زمینه های مشابه، اجازه واردات را نمی دهیم و با متخلفان برخورد قضایی خواهیم داشت.

وی در ادانه صحبت های خود توضیح داد که، شرکت های ال جی و سامسونگ امکان فعالیت در کشور را نخواهند داشت به دلیل اینکه در روز های سخت مردم را تنها گذاشتند.

وی ذر ادامه افزود، صنعت خودروسازی و لوازم خانگی در هر کشور یکی از مهم ترین شاخص های صنعتی بودن و میزان پیشرفت آن محسوب می شود.

همچنین عمرانی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان ایرانی با طراحی، مهندسی، ساخت، قالب‌زنی، قطعه‌سازی در حوزه لوازم خانگی به پیشرفت‌های خوبی دست یافته اند، افزود که، اگر یکی از محصولات تولید داخلی را با برند خارجی عرضه کنند، باورمان خواهد شد که این محصول خارجی است.

عمرانی در ادامه سخنرانی خود تصریح کرد که، عملکرد مبتنی بر دانش کارگران و مهندسان ایرانی به مراتب قدرت مند تر از رقبای خارجی می باشد. به همین منظور قوه قضائیه نیز به هیچکدام از وسایلی که نمونه داخلی آنها تولید می شود، اجازه واردات نمی دهد.

عمرانی در پایان صحبت های خود تاکید کرد که:

« ما به سرمایه‌گذاران و فعالان بخش های تولیدی و کارآفرینی که در خطر بیکاری کارگران یا بسته شدن کارخانه ها هستند این قول را می‌دهیم تا این پرونده‌ها را به سرانجام برسانیم که اطاله دادرسی عاملی برای ضربه به تولید کشور‌ نباشد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.