گلکسی کوانتوم 2 به زودی رونمایی می شود

چند روز پیش مشخص شد که کمپانی کره ای سامسونگ در حال طراحی گوشی جدید خود با ویژگی های بالاتر از یک میان رده با نام گلکسی کوانتوم 2 می باشد. گفته می شود که این محصول با دوربین سه گانه به زودی در کره جنوبی رونمایی می شود. همراه چیکاو باشید.

لیست کنسول Google Play پیش از این مشخصات پنل جلویی این محصول را منتشر کرده بود هم اکنون نیز اولین تصاویر زنده از این دستگاه ارائه شده است. براین اساس این تلفن به دوربین سه گانه مجهز شده است.

براساس گزارش منتشر شده از sammobile، به نظر می رسد که Galaxy Quantum 2، از صفحه نمایش بزرگ سوپر آمولد Infinity-Q در اندازه 6.7 اینچی با وضوح تصویر 2400 در 1080 با طراحی لبه های باریک در هر طرف، ارائه خواهد شد. احتمالا این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس کاربران قرار گیرد.

با توجه به اینکه در طراحی گوشی گلکسی A82 سنسور اثر انگشت در لبه یا پنل پشتی تعبیه نشده است، انتظار می رود که حسگر اثر انگشت این محصول نیز در صفحه نمایش جایگذاری شود.

براساس اطلاعاتی که درباره محصول جدید سامسونگ منتشر شده است، احتمالا این دستگاه از اسنپدراگون 855 پلاس برخوردار است. گرچه این پردازند از پرچمداران قدیمی به حساب می آید اما هنوز هم می تواند عملکرد جذابی را برای کاربران ارائه دهد.

از دیگر قابلیت ها و مشخصات فاش شده گوشی گلکسی کوانتوم 2 می توان به مواردی از قبیل پشتیبانی از اندروید ۱۱ به همراه ۶ گیگابایت رم و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژر ۱۵ واتی اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که اولین گوشی Galaxy A Quantum که در خارج از کره جنوبی و بدون تراشه QNRG راه اندازی شد بر پایه Galaxy A71 5G بود. بر همین اساس احتمال می رود که کمپانی کره ای سامسونگ استراتژی مشابهی را در دستور کار خود قرار دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.