سامسونگ قصد دارد با برند Olympus همکاری کند

شایعات حاکی از آنست که سامسونگ قرار است با برند Olympus همکاری کند. با چیکاو همراه باشید.

در حال حاضر دوربین های گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت برتر از دوربین های برندهای چینی است. بدون شک می توان دوربین گوشی Galaxy S21 Ultra بهترین دوربین در میان گوشی های هوشمند دانست. با این حال، رقبایی مانند OnePlus، OPPO، Vivo و Xiaomi سعی می کنند با استفاده از سنسورهای بزرگتر کیفیت دوربین گوشی های خود را بهبود بخشند. حتی برخی از این برند ها با مارک های حرفه ای در صنعت دوربین همکاری می کنند.

همکاری سامسونگ و شرکت  Olympus - چیکاو

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ قرار است برای گوشی های بعدی خود با شرکت Olympus شریک شود. این خبر دیروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. منبع دیگری نیز ادعا می کند که این شرکت  Olympus بود که با هدف کار مشترک روی گوشی های هوشمند بعدی به شرکت سامسونگ نزدیک شد. اگر مذاکرات بین این دو برند به نتیجه برسد، می توانیم اولین نتیجه همکاری بین این دو برند را در گوشی Galaxy S22 و یا گوشی Galaxy Z Fold 3 مشاهده کنیم.

اگر این خبردرست باشد، انتظار داریم Olympus به شرکت سامسونگ در مواردی مانند تنظیم رنگ دوربین و فرآیند پردازش تصویر کمک کند، مانند آنچه هاسلبلاد برای شرکت OnePlus و در گوشی OnePlus 9 انجام داد. کمپانی Vivo نیز به تازگی برای گوشی هوشمند سری X60 خود با Carl Zeiss همکاری می کند. این در حالی است که هواوی با Leica همکاری داشته است. البته باید در نظر داشت که صرف همکاری با یک برند دوربین نمی تواند تضمین گر عملکرد عالی آن دوربین باشد.

به خاطر دارید که سامسونگ قبلاً دوربین ها و لنزهای قابل تعویض را خود تولید و با نام تجاری NX به فروش می رساند. با این حال، این شرکت کره ای تصمیم گرفت که در سال 2015 به دلیل کاهش فروش دوربین های برند NX، از این بازار خارج شود. البته تمام متخصصان دوربین و تصویربرداری برند NX که روی دوربین ها کار می کردند به بخش گوشی های هوشمند نقل مکان کردند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.