نسخه کاملا ویژه وان پلاس Nord LE معرفی شد

وان پلاس نورد در نسخه ای کاملا ویژه تنها یک عدد تولید شد. این نسخه ویژه که وان پلاس Nord LE نام دارد گاهی زرد است گاهی آبی. این نام برگرفته از کلمه Literally Only One Edition است. با تغییر زاویه این دستگاه رنگ آن عوض می شود. این گوشی قرار است از طرف شرکت به یک نفر هدیه داده شود. همراه چیکاو باشید.

گوشی OnePlus Nord LE نسخه ویژه ای از OnePlus Nord است که با تغییر زاویه تغییر رنگ می دهد. به غیر از رنگ بندی گوشی که با توجه به زاویه ای که نگه داشته شود زرد یا آبی است در تمام مشخصات خود مشابه نسخه اصلی که 8 ماه پیش معرفی شد، می باشد.

این گوشی جایزه برای برنده خوش شانس طرح تبلیغاتی این شرکت است. وان پلاس یک کمپین تبلیغاتی را به راه اندازی کرده است که هرکسی می تواند در آن شرکت کند.

به گفته gizmochina، شرایط شرکت در کمپین تبلیغاتی وان پلاس کاملا راحت است. شما می‌بایست از گوشی فعلی خود عکس بگیرید و بنویسید به چه دلیل می خواهد گوشی خود را به گوشی وان پلاس نورد ارتقا دهید. سپس از هشتگ #SwitchToNord در کپشن پست خود استفاده کرده و پیج اینستاگرام OnePlus را فالو کنید. به همین راحتی کار تمام است. وان پلاس هنوز درباره زمان اعلام برنده و معیار های انتخاب وی صحبت نکرده است.

گوشی وان پلاس نورد از صفحه نمایش 6.44 اینچی 2400 * 1080 با رفرش ریت 90 هرتزی برخورد است. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 765G با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

محفظه دوربین چهارگانه در پنل پشتی متشکل از یک دوربین 48 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی است. حفره دوربین سلفی دوگانه در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر میزبان یک دوربین اصلی 32MP و یک دوربین اولترا واید 8MP می باشد.

یک باتری 4115mAh با پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات در این گوشی گنجانده شده است. گرچه این گوشی با اندروید 10 عرضه شد اما هم اکنون اندروید 11 برای این گوشی در دسترس می باشد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.